logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】杜汶澤恐嚇迫就範 廢陶「道歉」還譴責

2018-12-03
■廢陶表面向杜汶澤道歉,實質譴責對方武力威嚇。 fb截圖■廢陶表面向杜汶澤道歉,實質譴責對方武力威嚇。 fb截圖

一次補選,可以引發幾多場反對派「捉鬼」反面大戰?社民連廢陶(陶君行)日前鷅竷x節目話杜汶澤「突然本土」,仲搵埋人]老婆可以鬗漲a搵食謠縑A暗示杜汶澤係「鬼」,搞到杜汶澤亦嬲到話要「打×死」佢。件事嘈足幾日幾夜,連自己友都行出蟈□o陶幾刀,前日仲係唔肯道歉嚗o陶,噚日終於跪低道歉,但就想囿藄荍彌m,叫杜汶澤收回恐嚇言論,仲企埋鶾D德高地,話對方係用威嚇形式迫人就範喎,越講越似譴責。不過杜汶澤就冇理到對方麰n求,只係話既然廢陶肯道歉,佢亦都當粉筆字抹鬙顙ぴ{。咁又係鵅A廢陶道歉得就係認鬻C威,咪睇黚Z反對派幫唔幫你主持公道囉。 ■香港文匯報記者 馬壯

廢陶垣I人]老婆出薛蟪誧蠿Z澤,件事嘈到噚日終於似乎收到科,但鬘縝☆鬻C之前,廢陶都仲係頂髐@陣腥風血雨。其中,反對派導演畢明就鶶灝寫鷜g文,連「議會陣線」立法會議員毛婆(毛孟靜)都有「些牙」(share)。

同道撰文寸「豬隊友」倒米

畢明鶵g文度話,「政治、選舉、之前之後之中,從來抹紅抹黑,抹藍抹黃,但抹到七彩最重要還是是非黑白。」鬧爆反對派自稱「名門正派」,但有錯有笨有失誤,一樣冇得姑息,仲話反對派與其做「民主爛仔」,不如做民主小販,應該要落區做實事。嘩!自己友都咁鬧法,反對派真係唔自我反省都唔得啦。

畢明仲明寸廢陶係「豬隊友」,衝出來倒米,認為佢質疑杜汶澤「忽然本土」,係言辭輕佻,連人]老婆都「辣」埋,就係低級又殘忍,「那位陶先生,絕對欠杜汶澤一個正式的道歉。」

縮沙表「歉意」 暗責被威嚇

唔知係咪因為比自己友踩髐茼h腳,廢陶終於頂唔住,噚日跪低同杜汶澤道歉。佢鐪acebook話就自己對杜汶澤同佢老婆田蕊妮言論「深表歉意」,但同時要求杜汶澤收回有關暴力襲擊翵末蛂A仲話杜汶澤講炟A及刑事成分,更以威嚇的方式,迫使他人就範咁話。佢仲扯到唔想香港人鰝竁F政見時,時刻受到武力威嚇而唔出聲。嘩!到底呢個係道歉定譴責呢?

其實呢件事,廢陶信口開河、杜汶澤出言恐嚇都係事實,但似乎要反對派支持者分清是非黑白真係幾難,唔少人都鶻o陶度留言鬧爆廢陶,好似杜汶澤講咩都冇錯咁。「Moon Cheuk」就鬧:「真係肉酸,講野(洁^咁難聽,極之令人反感,杜生拍野(洁^帶比(畀)香港人歡樂,你就話人戲子××,老婆都比(俾)你講埋,成個演藝圈一次過比(俾)你侮辱晒,仲有你依(M)篇野(洁^吾(唔)係真心道歉。」

網民批先撩者賤無誠意

「Ken Cheung」亦話:「道歉要人收番(返)言論,這樣道歉真係完全無誠意。係咪人]暗示你『投共』都得,唔可以反擊?被人屈唔嬲就假。所謂涉嫌不當言論是因果關係。先撩者賤,有無聽過?以後請必須慎言,自然不會有所謂不當言論。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻