logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】曾健超出口術 包庇邵家臻「保牌」

2018-12-03

咩叫包庇?咪就係一個人有釘牌危機時,有另一個人幫佢擋囉。話說社工註冊局成員選舉結果前日出爐,由「社工復興運動」等派出的8人團隊全取8席,當中包括曾經鶾H法「佔領」期間向警員淋不明液體鴾膝謐珓e成員曾健超。「佔中九男女」案件主角之一、立法會社福界議員邵家臻褽簼峈抪|被定罪,曾健超被問垣8席係咪可以幫到邵家臻唔使釘牌時,佢就開口話「會盡最大努力保障每個同工不會因政治原因而除牌」喎,明晒。

其實曾健超自己都曾經鰤v牌唔釘牌之間走過,當然特別明白邵家臻鼣B境。當時曾健超因為向警員淋不明液體,被判襲警及拒捕罪成,俾人投訴違反社工專業操守,一度俾社工註冊局個紀律聆訊委員會審過,最終委員會唔使佢停牌,但就書面警告鼳。

打開口牌 擺明放生

今次自己連任註冊局成員,睇薑@旦邵家臻因為「煽惑他人作出公眾妨擾」及「煽惑他人煽惑公眾妨擾」而被定罪儭隉A邵家臻都要行返曾健超條舊路。有傳媒就問曾健超今次鰝壑u註冊局垣8個民選成員鵀魽A係咪可以幫到邵家臻,佢就話自己「不便回應個別案件」,但同時亦開口講到「會盡最大努力保障每個同工不會因政治原因而除牌」。

另一個連任鵀身梁傳孫一邊話唔會特登保住一個人,但又打晒開口牌咁話,有時有囍瘞吤i能係「社工鴾捔鴃v、「為社會爭取」,佢]8人團隊麍F綱都講到希望令紀律聆訊委員會「有另一邊視角」,等委員會「兼顧」到「兩邊聲音」喎。咁樣睇薄A邵家臻就算俾法庭判鬫雩o,紀律委員會都可能放生佢謘C

講返個選舉,註冊局有15個成員,7個係政府委任同社署署長或其代表,另外8個民選產生。今次社工註冊局有近5,500人投票,佔全體社工人數兩成多齱A除鰲膩毓W同梁傳孫,其他當選鴾H包括註冊局主席倫智偉、丁惠芳、陳芷瑋、伍銳明、郭毅權、張麗怡。

攝石黎緣盡社工註冊局

選舉自然有人歡喜有人愁,曾經騿u中箭(香港眾志)」到被恥笑係攝石黎嚝尹Z洛,今次都有以社工身份參選,結果得700幾票,俾人大幅拋離,睇購條從政路真係好窄苤C ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻