logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】《蘋果》捧叛將實假 替林卓廷預早告急

2019-01-08
■仲有年幾先到立法會選舉喎,咁快就吹定風告急? fb截圖■仲有年幾先到立法會選舉喎,咁快就吹定風告急? fb截圖

唔知係咪因為舊年輸魖滼鶗萿k會九龍西補選輸到心慌慌,家鴾牊麍ㄔ憐鹵嬼|就開始落閘。繼之前有公民黨余若薇話社民連長毛(梁國雄)唔受控制,擔心佢輸埋將來或會舉行儱s界東補選之後,《蘋果日報》噚日亦發功幫鴿黨(民主黨)林卓廷2020年鴷萿k會換屆選舉造定勢,將近排鴿黨新界東有59人因為不滿林卓廷退黨一事,分析成佢]對林卓廷爭取連任嚗v響,仲鬗憳袨ㄗ鴝O班人出選「旨在拉林卓廷落馬」、「影響『民主派』整體選情」鵅u陰謀論」喎。唔少反對派支持者自己都頂唔順呢番老調,反問佢]︰「又假播蛂A又內鬼,又×票,又抹黑,最後怪選民,又想loop(重複)多一次?」 ■香港文匯報記者 何西、甘瑜

鴿黨新界東支部早前有成59人退黨,包括5個區議員,佢]炮轟民主黨立法會議員林卓廷人格卑劣、鶭狺滌忖熅B天。

《蘋果》向來重視鴿黨就係人都知,噚日《蘋果》就出鷜g文,話呢59人因為同林卓廷「在地區資源分配上不咬弦」而退黨,「對林卓廷在2020年新東競逐連任有影響」喎。

仲有成年先立法會選舉,《蘋果》咁快吹定風幫林卓廷告急,講到尾又係為鷵陵u囉!

區鎮樺揚言15000票

篇報道就訪問鱁h黨鴾j埔區議員區鎮樺,而呢個區鎮樺亦掏心掏肺咁分析話佢]有影響力,可以拉走萬五票咁多謘C《蘋果》當然都食住個勢上,話「政圈有陰謀論認為聯盟(退黨班人)2020年出選旨在拉林卓廷落馬」、「(聯盟)出選或會影響『民主派』整體選情」,再話區鎮樺「笑稱」︰「任何選票都係選民鵅C」

咁鼣纗D,當然引到齯H鬧爆區鎮樺鵅C「Tsz Chung」怒斥︰「『任何選票都係選民鵅H』區鎮樺點解區選話人飢A票呢?契弟!......『至少可拉走15,000票支持?』唔知話你天真定白痴好!保得住你自己先講啦,垃圾!」「Maiko Irie」就簡潔地鬧︰「界(陛^票正×街。」

不過反對派呢禷妦暴垠ヵu係仲老土過粵語殘片,你唔悶班網民都覺得悶啦。「Wong Tsz Ming」就話:「又假播蛂A又內鬼,又×票,又抹黑,最後怪選民,又想loop(重複)多一次?」「Terence Li」亦認為︰「『泛民』真係沒有不分裂的理由。」

網民譏《蘋果》幫倒忙

「Jeff Li」批評《蘋果》又幫倒忙︰「繼續×票就贏架(謘^啦?試下(鵅^囉又,如果林生真係輸左(驉^,記得×《蘋果》呀,咁快幫你告急咪即係倒票落海。」

「陳大民」就認為呢鑨麰椰V反映鴿黨根本冇反省過︰「幾十個自己友反抬(^)都唔需要反省斔{!」「Sim Leung」就反問唔通退黨仲要幫你抬轎:「咁人地(])成班唔妥你,唔通仲讓路俾(畀)你呀?個位你嫁(謘^?」「Agostinho Chok」批評︰「高大衰(林卓廷)人格有問題,眾叛親離仲想連任,做左(驉^垃圾『已完(議員)』以為自己大曬(晒)又無任何政績及對社區做過任何事,被淘汰係必然事。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻