logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】「將關組」又被踢爆借「橋」呃選民

2019-01-08
■陳展浚同姜新華個易拉架同楊岳橋鶩蚋埋一齊,陳自己就鰝近同市民交流。 張美雄fb圖片■陳展浚同姜新華個易拉架同楊岳橋鶩蚋埋一齊,陳自己就鰝近同市民交流。 張美雄fb圖片

今年有區議會選舉,一班想𢱑議席嘅人又浮晒出嚟宣傳,自己名氣唔夠唔緊要,將個易拉架擺埋現任立法會議員隔籬,咪方便又快捷囉。有康城領都居民近日就見到「將軍澳民生關注組」個陳展浚同姜新華嘅宣傳易拉架,同公民黨議員楊岳橋(戇橋)嗰個擺埋一齊,而陳展浚本人就戙喺附近同市民交流,有市民就影相報料畀楊岳橋,楊岳橋回覆市民時即刻劃清界線,話嗰兩條友都唔係公民黨成員,「亦從來沒有獲授權以我的名義做地區工作」,真係咪話唔瘀。

黐戇橋易拉架博懵宣傳

西貢區議員張美雄噚日喺facebook度出文出相,相入面就見到陳展浚同姜新華個易拉架,黐住咁擺喺楊岳橋個易拉架隔籬,而陳展浚本人就棟喺附近同市民交流,唔清楚黨派關係嘅市民,真係分分鐘認錯佢哋牌頭都唔定。

張美雄就反問︰「『將軍澳民生關注組』的姜生(現任領都業委副主席)同陳生,點解要屢次冒認公民黨名義去做野(嘢)呢?你地(哋)認為市民淨係透過『泛民』/建制既(嘅)標籤去投票嗎?」

張美雄仲貼埋楊岳橋個回應出嚟,有市民影咗相報料畀楊岳橋,楊岳橋就即刻劃清界線,而個市民亦話︰「這群人經常盜用貴黨名義作自我宣傳。」

事實上,「將軍澳民生關注組」真係好鍾意黐埋楊岳橋度㗎,其中「將關組」成員葉嘉榮舊年先俾人揭發擅自喺自己海報上印埋「楊岳橋議員辦事處」幾隻字,楊岳橋當時知道後亦都即刻劃清界線,強調冇同呢個組織合作。

「將關組」就話曾經幫過公民黨助選,但以後會小心啲處理喎,唔知今次又點解釋呢?■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻