logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】咖啡廷冷清寫揮春 懶理「無水」釘書健

2019-01-09

民主黨「釘書健」(林子健)前年聲稱俾內地「強力部門」派人「擄走」,最後被控報假案,以為咁就夠幻海奇情?未算!當日陪對方開記招、入廠兼夾上埋人]屋企食飯鴷薔D黨立法會議員林卓廷,欈@日對方上庭第三日,旁聽席都仲未見到佢翵乘v!究竟去鷖銦H有北區居民就周到佢情願鬗W水寫揮春賀鴷穧陵t唔多成個月先到儱s歲,都唔撐釘書健呢位「真兄弟」。有網民就不滿反對派見有水抽就仆唔切咁出薄A抽錯水就玩失蹤。

又係鵅A利字當頭,林卓廷玩割席呢壇洁A再次顯示反對派齯H情真係可以薄過0.03!

林卓廷呢幾日真係收西瓜收到停唔到手,呢頭全國政協副主席梁振英仲有大批網民叫佢蒲頭撐黻v書健,儺Y又有北區居民叫身為區議員懮搞好區務,好似上水前晚大塞車,「Kevin Tin」就鐪acebook鴷_區討論區留言:「石湖墟議員唔理石湖墟,又話要做返好上水,M家塞到咁,林卓廷你去鷖銦H」

一邊係情義,一邊係飯碗,林卓廷就梗係揀後者啦。噚日,「Peter Tse」就影到佢朝早鬗W水石湖墟街市前擺檔寫揮春,「場面冷清清,但都唔去法庭支持釘書健。說到天花龍鳳之後,冇蚍ヾA6呎4(指林卓廷)睬你都傻!」

佢仲講到好多騙徒都係最初講到天花亂墜,之後就昆人一大筆,政界方面亦都唔例外,「政客的所謂民主、所謂守護、所謂愛,原來不過是一個個政治騙局」,好似林卓廷同佢個黨友「奸人堅」(尹兆堅)咁,不斷炒作UGL事件,講完一輪「公義」、「真相」之後都係抬出「眾籌」兩個字,最後籌到兩球幾洁A但就冇做到任何「成績」囉。

抽錯火水全黨玩失蹤

facebook專頁「泛民可恥行為事件簿」亦都贈嚗y,整鰼i圖寸林卓廷:「記招齊人,醫院同行,法院唔見人!兄弟,係拿來利用同出賣的。」

「Ken Chan」就好似看破世事咁:「大難臨頭都各自飛啦,上次幫佢幾英魽A今次幾雞魽A陪佢出庭仲死,梗閃啦。」

「Waiyin Luk」亦都話:「見有水抽就全體仝人都出謐m世,之後見抽錯水就全世界都玩失蹤。」

落區寫揮春雖然可以避過去撐釘書健呢位「真兄弟」,但就避唔過北區居民麉膉嚽o。

「Cheris Liu」話:「寫咩揮春呀,有時間搞好上水啦,單車泊到一街都係,又周街垃圾,民生都未搞得掂。」

搞好北區民生更實際

「Johnny Ng」就「建議」:「佢應該夜晚塞車時去上水廣場附近寫嘛,睇下(鵅^到時齯H想佢寫乜出來。」 ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻