logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】《蘋果》替戇橋死兜 網民鬧埋偏幫

2019-01-15
■楊岳橋日前為「關鍵缺席」鞠躬道歉。 資料圖片■楊岳橋日前為「關鍵缺席」鞠躬道歉。 資料圖片

由「關鍵一席」變成「關鍵缺席」,大批市民、網民過去呢兩年鬧公民黨黨魁戇橋(楊岳橋)都鬧到口臭,估唔到《蘋果日報》噚日都認魕O個事實,出鰼禶s聞大字標題話戇橋之前「關鍵缺席」,而討論唔到自己提出鵅u檢討單程證政策」議案,不過最後就兜返底話「致歉之後就係改正龠}始」囉。網民就唔受呢套啦,鬧爆戇橋已經係唔知第幾次「關鍵缺席」,仲鬧埋《蘋果》偏幫佢w。

戇橋上星期鬘萿k會大會度「No show」,結果令自己提出鵅u檢討單程證政策」議案未開波就已經直接收皮。戇橋其後解釋話自己當時睇緊《國歌條例草案》記者會直播,一時疏忽先冇到,仲要鞠躬致歉。

不過,反對派班人成日動不動就缺席,有時仲一句解釋都冇,惡囓禰h鬧自己餥OL度罵戰w,相比之下戇橋都算有籪蛪N謚捸A噚日再去信向全體議員同議助致歉。除鷙n稱要向各位議員致以深切歉意,又希望議員代為向今次負責資料搜集、提交修正案同撰寫發言稿鴽U理同事,轉達佢真誠道歉喎,而《蘋果》就小罵當幫忙咁報道魕O件事啦。

網民斥「毒果」雙重標準

你有你特別儮D歉同報道方式,但似乎網民就唔受落啦。「Yi Lam Tse」揶揄:「臨記都知道自己幾時出場,何況你係主角,專業齱A比(畀)衋腹I」「King Wong」鬧爆︰「你條×街好多次重要時刻失蹤!」「田一科」就鬧《蘋果》︰「其他人道歉就話假同做show,『泛民』政棍道歉就話係正確龠}始,『毒果』咪又係小圈子自己友。」

2019年首次大會就已經「關鍵缺席」,今次掛住睇電視直播連開會都唔記得,睇怕以後應該鶾q視隔籬反而易搵到佢喎! ■香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻