logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】「二創」林卓廷揮春 賀契弟「精彩人生」

2019-01-10

民主黨釘書健(林子健)因為報稱鰫籊冗x市俾人擄走一事,被控報假案,一度高調傍住釘書健見記者鴷薔D黨林卓廷,就寧願鷁鬊隡g揮春都唔肯上庭撐呢位「真兄弟」,唔少人睇見都心寒。有見法庭噚日裁定釘書健單案表證成立,facebook專頁「泛民可恥行為事件簿」就整鱄虒ㄛ}題,問大家覺得林卓廷呢位「好兄弟」會寫咩去祝福釘書健,係「出入平安」、「一路順風」、「監獄滿堂」定係「早日康復」呢?

網民腦洞大開 年年有魚(柳包)

雖然「泛民可恥行為事件簿」已經夠啜核,但正所謂識睇睇留言,網民鴾狨釵P樣精彩。「Lawrence Wong」話︰「『反眼庭(林卓廷)』話寫:『關我×事』四個大字。」「Joan Wong」似乎對釘書健當日強調自己「被擄」後去鱄像蓮h包一事相當深刻,留言話︰「年年有魚。」「Hayes Hong」就形容林卓廷一開始城v書健件事高談闊論,出事就由釘書健獨自承受話︰「苯(笨)人出手。」

「Roger To」就話︰「精彩人生。」唔知點解?「Ah Yuen」就貼返公民黨黨魁戇橋(楊岳橋)張相出褻}估,相入面就有佢句金句︰「案底令人生變得更精彩。」■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻