logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】網民促訟黨罰戇橋 反對派應辭謝天下

2019-01-11
■戇橋(右)鞠完躬今日又繼續做「政治演員」,黨紀?食得謘H 香港文匯報記者梁祖彝  攝■戇橋(右)鞠完躬今日又繼續做「政治演員」,黨紀?食得謘H 香港文匯報記者梁祖彝 攝

有人惡搞《西遊記》,話呢個故事證明有個豬一般龠中矷A一定會令成個團隊上西天,之前唔少反對派中人已經示範過點樣一個累全家,近日公民黨黨魁戇橋(楊岳橋),就再次證實魕O個「理論」:佢為鱁Q好「港獨」分子,原本要鰜e日鴷萿k會大會話要提「檢討單程證」制度黻岉部A結果no show,成為全城辱罵、恥笑儮龠H。鬧嚝x鵅A有人就開始質問公民黨點解「有法不依」、唔根據黨紀處理佢;有人質問佢鴽U理,以至其他反對派議員點解冇提佢;有人更加話呢件事證明反對派議員鶭雪|根本毫無作用,叫佢]「一辭(職)以謝天下」咁話喎。 ■香港文匯報記者 陳川

戇橋鬘X事後解釋,話佢趕唔到返去會議廳,係因為掛住睇政制及內地事務局局長聶德權鶩茼傢鰤篝q法黻O者會直播喎。不過,大家當然唔受兼夾恥笑同鬧爆啦!佢鴾銕貜怴A就即刻齊齊為佢護航。

好似「Didi Anna」咁,就懶係「洞悉世情」咁留言話:「明白......(檢討單程證制度)係一個有危險的議題,好容易被對家保皇黨人數眾多之際,食住上通過加額仲大鑊,......今回不是一個好時機去討論這個議題...待適當時機才再爭取吧!」

寸爆護黨智將:不如坐以待斃

「Shirley Wong」就做蠮瑣籊{裡條蛔蟲,話戇橋缺席係因為怕建制派「騎劫」動議喎:「騎劫後已不是原貌,一定唔夠對家人多勢眾,玩缺席更上策。」

不過,呢鑨搹陷摹Nfeel翵末蛂A梗係被恥笑啦!「Donald Tsai」就揶揄:「笑×死,咁以後飯民乜都唔好做啦!橫掂投票又輸,提議案又俾人修訂!」「Albatron Ka」亦話:「反正都係唔夠人啦,多一個吾(唔)多少一個吾(唔)少,不如飲夠(引咎)辭職以謝罪天下啦!」

「陳麒麟」就進一步去挑埋公民黨機,佢上載驉u公民黨黨員行為守則及紀律程序」,質疑公民黨點解「有法不依」,唔對戇橋採取紀律行動:「各議員黨員須盡力及適當地履行其在議會中的職責,遵守本黨制定之有關議員手冊,並不得無故缺席所屬議會的會議或其所屬議會屬下委員會的會議。......各議員黨員若違反上述第6.1.至第6.4.項的規定,會被視為違反紀律。」

唔少人就質疑戇橋班助理當時做緊咩。「Charlie Kok Li Yeung」質疑:「班議助都係睇緊直播?定訓(唌^晒覺?」

原來已犯黨規 健吾借勢方丈

經常批評傳統反對派而被佢]巀陪助理視若仇讎儮q台節目主持健吾(葉鍵濠),今次就有仇報仇,發帖鬧:「佢班議助,剩(淨)係(騿^網上同WhatsApp group 瘋狂唱我怨毒,收左(驉^共產黨錢。今次點解唔提個老細去開會呀?係特登唔提丫(魽^,定係覺得開會唔重要呀?」

有人就燒埋其他反對派議員,例如經常借所謂「反赤化」鵅u新民主同盟」議員咖喱飯(范國威),當日係打算就戇橋黻岉陷ㄜ蚼q鵅A但好明顯佢當時冇關心到戇橋去鷖銊捸C「Larry Yik」就話:「(反對派)其他人也有責任,不要各自為政,一盤散沙。」

「成班茄哩啡 等選舉仆啦!」

「Andy Tang」則指:「根本成班夾埋做大戲,當你條友自己掛住睇直播,請問孎U手、黨友及其他飯民點解唔會提早叫定佢落薛r?」

「Kin Leung Cheung」更爆粗道:「所以李卓人點解會輸係有原因架(謘^!你地(])班垃圾泛民即管繼續咁樣魽A莫講話2020年喇,以後立法會選舉你地(])分分鐘輸到仆晒×呀!」

戇橋鴾銕貜怴A以至其他反對派嚙鴷薄A當然亦逃唔過被批評鴭R運。「Cheung Samuel」曲道:「楊岳橋沒問題,投票比(畀)佢選民有問題之嘛。」

「Cage Nk Yim」就話:「垃圾渣滓議員,當然就有喜愛渣滓垃圾嚙鴷薄C」「Connie Tse」就揶揄:「我覺真係要整個智力測試,過到先可以做選民。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻