logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特寫】鴿廷為區選反水客 「獨人」爭埋一份

2019-01-25

身為北區區議員嘅電話廷(林卓廷),一直俾人批評唔理當區事務。近日,趁住區議會同警方傾掂數,採取行動打擊水貨客,佢就撲出嚟想搶人功勞,話喺即將來臨嘅周日(27日)搞「反水貨遊行」。有人就狠批佢咁耐以嚟唔做嘢,係到今年區議會選舉時先做show。有「港獨」分子就想「搶上搶」,話明到時會趁機搞場大龍鳳,一旦出事,相信電話廷都難辭其咎咯。

話說電話廷話要搞反水貨客遊行,香港文匯報早前已經踢爆,北區區議會早前已經着手處理有關問題,警方及食環署亦已承諾會在歲晚加派人手維持秩序、疏導人流,而區議會亦會喺下周一同下周二到場了解情況。

電話廷身為北區區議會議員,當然知道呢件事啦,所以先至會「提前」搞遊行,想將區議會嘅集體功勞當做自己嘅功勞。

不過,所謂人無恥又無敵,電話廷近日喺幾個北區嘅fb群組同專頁猛咁宣傳佢呢次遊行,想多啲人撐場。唔少網民留言鬧爆。「Mavis Kong」就踢爆:「你就受薪乜都做唔到,今年(區議會)選舉就叫人一齊去抗議。你作為雙料議員做返好上水嘅方法就係叫人一齊去遊行?」

「Roy Li」突破盲腸:「咪玩啦,今年新年大陸(內地)放早香港一星期,即係大陸(內地)人係(喺)年廿六已經走晒返鄉下,踢×咩!」「Peter Tse」揶揄:「口碑太差,莫講吹雞,吹乜都無力,搵鬼去。」「樂少」更將矛頭直指電話廷:「講真,為上水,北區,甚至香港做啲野(嘢)其實絕對唔係問題,但最大問題係你……。你到底知唔知先!」

抽人水者人亦抽其水。喺上屆區議會選舉低票落敗,「北區關注水貨客關注組」嘅發言人梁金成就發帖,號召佢嘅支持者當日都去埋一份,仲寸電話廷「有政黨用四年時間,去發現北區的一項重大民生問題,有政黨在北區區議會十多年時間,仍然當此問題不存在」,然後就話自己一早就關注呢件事咁話。

網民「Siu Mei Dllm」就附和,仲話當日要「反白鴿黨」:「遊行嗰日都會即將開始×爆你地(哋)老×民主黨內外每一個×樣!」「LungSam Wei」就唔多同意去埋一份:「條街本身都窄,仲要迫群人去有咩用?況且越多人去參加,咪即係間接幫電話亭(廷)造勢?」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻