logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【今日之星】「廷友」莊榮輝落區hea做 「將關組」追住咬

2019-01-24
■陳展浚踢爆莊榮輝個街站開鰝H無人煙鵀a方hea住做。 fb截圖■陳展浚踢爆莊榮輝個街站開鰝H無人煙鵀a方hea住做。 fb截圖

五十幾條友早前退出民主黨,導火線之一係電話廷安插佢老友莊榮輝落去將軍澳一個選區準備選區選,特登同一早打躉鵅u將軍澳民生關注組」撞區。「將關組」社區主任陳展浚就踢爆莊榮輝話就話開街站幫人量血壓,不過個街站就開曭H無人煙鵀a方,質疑佢hea髼ea鼢N可以收工,仲可以上報黨中央話已經落鱁洁C有網民仲抽佢水,話連輸四屆區選懮唔熟地頭又唔問人,「想做議員真係下世啦!」

鬖飺藿L到去將軍澳落區、成日俾人質疑佢鬼影都無隻鼤羉a輝,前日鐪acebook打卡,話自己鰡N軍澳善明h幫街坊量血壓,不過張相除鼳同個街坊之外就無其他人苤A俾陳展浚寸佢:「咁就打卡話自己做髐@個街站,咁就可以同個黨講開髐@個街站,呃人呃自己呃個黨。」陳展浚又話個街坊留一陣就走驉A仲向莊榮輝整個下馬威:「我]好多線眼。」

同樣係「將關組」社區主任鴾卓雅就「幫」莊榮輝解圍:「我幫佢解釋!接觸欓蛫儭少見到齔顜{啊!」「Antony Yuen」就好衰咁踢爆人]:「佢做街站志在影相留念,千萬別有街坊過薄A浪費晒灡伅﹛C 佢想趕走個街坊好耐。」「Ho Jai」質疑佢唔熟地頭又唔問人,「所謂支部副主席,想做議員真係下世啦。」

不過咁,「將關組」都唔見得特別光明磊落,遠麰讔縑A近鼢N有陳展浚仲有同樣薯菕u將關組」麉虞s華鴭鰫圇[,同公民黨黨魁戇橋(楊岳橋)鶩蚋埋一齊,顯示到戇橋加持佢]咁,戇橋就即刻畫清界線,話兩條友從來無獲授權以佢名義做地區工作。 ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻