logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】跟廷搵食「物以類聚」 社區鴿插幡做惡霸

2019-01-24
■吳定霖將自己同電話廷麊蝦n插到擋住民建聯麊蝦n。 fb圖片■吳定霖將自己同電話廷麊蝦n插到擋住民建聯麊蝦n。 fb圖片

正所謂有其頭必有其𡃁,電話廷乜嘢人格大家都知道,跟佢搵食啲社區主任都係差唔多質地㗎。喺沙田打躉嘅民主黨社區主任吳定霖,日前就俾人周到佢將自己同電話廷啲直幡,插到擋住民建聯啲直幡,手腳真係唔多乾淨噃。

民建聯沙田區議員董健莉喺faceboook上載咗幾幅相,顯示吳定霖喺大圍美林邨對出插直幡,但似乎違反咗各門各派落區嘅君子協定,插到同一早棟咗喺度嘅民建聯直幡鬼死咁近,有一兩幅仲擋到應𠻹,大嘆:「唔係呀嘛?」佢仲笑言話自己其實唔係咁喜歡同陌生人面貼面,「雖然係旗幡,但感覺上也不太自在。擋住別人的旗幡感覺會好點嗎?」

董健莉話嗰度雖然係公眾地方,大家都可以用,但都要睇吓大家有無政治道德。「Jet Wong」就覺得呢班人根本冇道德可言:「你同佢哋講道德,你傻咗?」「曹玉華」就叫佢企硬:「亞莉,不可以任人魚肉喔!我雖是個小市民,但也可以撐你。」

有人就覺得吳定霖咁做得啖笑,「Mandy Fung」話:「畀佢囉,抽水王去到邊都要抽人水。」「Steven Chan」仲抵死:「我第一眼睇到係林生(電話廷)棄暗投明,入咗民建聯。」 ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻