logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

青雲 家輝首逛維園年宵

2019-01-31
■右起:劉青雲、林嘉欣與張家輝昨日遊維園。■右起:劉青雲、林嘉欣與張家輝昨日遊維園。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)劉青雲、張家輝與林嘉欣昨日到維園年宵市場為賀歲片《廉政風雲 煙幕》宣傳,吸引到不少市民圍觀。

青雲與家輝原來都是首次逛維園年宵市場,因二人小時候都是住九龍區,青雲表示小時候跟爸爸行花市,最愛買玩具、膠公仔及鮮花,而近年都會與太太郭藹明逛年宵,但多會揀下午人流少的時候去,之前都有買桃花,但現在不再買,問到是否太多桃花?他笑荍_認:「唔係,因為屋企放唔落。」家輝表示十多歲的時候都有行花市,主力食魚蛋豬皮。嘉欣以前住銅鑼灣,但已十幾年沒有行花市,亦未試過帶兩個女兒來逛。

昨晚三人出席完電影首映禮後,今日又要到蘇州宣傳,家輝大呻辛苦:「辛苦過開部戲,拍一部戲都係十幾組,但宣傳就要廿幾三十組。」說到《廉》片題材嚴肅,有別其他賀歲片題材?家輝說:「咁先正,有個性,有內涵,過年睇返部正正經經鵅A唔一定要搞笑、紅噹噹、恭喜發財,雖然係應節,但有一部正經戲都係好選擇。(可會支持其他賀歲片?)如果時間許可都會,睇屪銙’陪腹C」家輝又預告會同太太及女兒入場睇戲,可能會喬裝入場睇觀眾反應。青雲亦表示會跟太太入場欣賞,嘉欣就最開心,因為終於可帶兩個女入戲院:「之前都冇試過,因為怕佢]睇我瓥衈虞|心痛,鶺萼|大叫媽咪。」至於可有信心成為今年賀歲片票房冠軍?家輝與青雲均稱有信心。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻