logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

戥愛女演出緊張 鄭中基「諗多驉v

2019-01-31
■鄭中基三代同堂一起綵排。■鄭中基三代同堂一起綵排。

香港文匯報訊 《鄭中基One More Time 世界巡迴演唱會-香港站》將於年三十晚、年初一、初二、初四及初五假紅館舉行,與歌迷一起送狗迎豬。

開騷進入倒數階段,鄭中基(Ronald)近日加緊綵排,坦言心情緊張又興奮,皆因今次特別有三代同堂表演,愛女Emma有別之前上台唱幾句賀年歌,囡囡今次親自揀歌兼唱足整首,爸爸鄭東漢則負責結他伴奏。

Ronald笑言:「同Emma綵排鶧},我以為佢會緊張,點知好輕鬆,搞到我都唔知點算好,我諗鬫n多佢緊張鶖伬n點樣安慰囡囡鴾隤k,而家全部用唔到。不過OK鵅A大家邁儂懮表演成點啦。」Ronald愛女之情表露無遺,連太太余思敏也緊張埋一份,早前囡囡考試未能參與綵排,太太開金口代唱幫忙錄demo,讓囡囡在家一邊聽一邊練習。

Ronald激減30磅操弗開騷,問到今次如何為演唱會操弗?Ronald分享減肥心得-戒油膩、戒肥豬肉、如果沒有舉重就戒澱粉質、可食雞牛、多食蔬菜、煮食用橄欖油;隔日交替做器械、有氧運動。至於時值流感高峰期,Ronald表示做足防護措施:「戴口罩,少去人多地方,食多囓耵G、做多纗B動增強抵抗力。」

演唱會除了每晚邀請到陳明x擔任嘉賓,另有不同藝人好友助陣。Ronald坦言在新春期間碌這張人情卡,並唔容易:「適逢過年,好多人都出埠,好在幾經辛苦都請到,大家唔使擔心。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻