logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】ViuTV節目造假 鬼祟改帖話誤會

2019-01-30
為免大家搵唔到重點,紅框就係ViuTV改post後鵅u致歉」啦。 fb截圖為免大家搵唔到重點,紅框就係ViuTV改post後鵅u致歉」啦。 fb截圖

ViuTV日前被踢爆搵舞台劇演員扮成新來港街坊做訪問,大班網民鬧爆個節目造假、存心分化、手段無恥,原來ViuTV前晚7點已經靜雞雞喺facebook度改post「致歉」,話係因為當事人出唔到鏡,所以先搵演員嚟「演繹」,仲話對引起觀眾「誤會」及不快致歉喎。其實冇誤會吖,大家咪識穿咗佢唔係新來港人士囉,係ViuTV扮訪問咋嘛。唔少網民都批評ViuTV道歉冇誠意,係俾人踢爆先跪低,根本有心造假,呼籲去通訊事務管理局投訴佢違規。另一方面,有人就出文話ViuTV必須向事件中嘅演員道歉,「還演員清白與公道」,唔通唔止觀眾被騙,連演員都被騙?

事緣ViuTV上星期五喺fb專頁度貼咗《買樓狂想#曲》嘅其中一段片出嚟,3個主持人同舞台劇演員做咗場大龍鳳「家訪」,話特區政府對新來港人士「應該可以再好啲」,唔少網民中伏鬧爆新來港人士,但亦有網民發現個訪問造假,個演員黃劍冰仲曾經出現過喺ViuTV另一個節目w。香港文匯報前日就報道咗件事,並指出ViuTV對網民嘅質問冇回應。

賴新來港者拒上鏡焗住扮

結果,前晚7點、亦即係段片貼咗足足3日之後,ViuTV就去返3日前個post度「編輯文字」致歉,但段片就冇收返,段文一開始依然強調緊「真係問親都係『新移民』」。

ViuTV話,嗰集嘅「部分內容」係根據某個居民提供嘅「背景及故事」去「製作訪問片段」喎,但因為當事人出唔到鏡,所以佢哋取得阿居民嘅同意,就搵演員「演繹」,「ViuTV對於此事引起觀眾的誤會及不快致歉,將積極檢討節目製作的處理手法,致力提升節目質素。」

乜訪問可以係「製作」同「演繹」出嚟?出咗問題仲要係觀眾「誤會」?ViuTV講得出,但網民明顯唔收貨囉,噚日有關「致歉」終於開始流傳,網民亦都再度鬧爆ViuTV。

「Dora Yau」話︰「畀(俾)人踢爆先道歉,有心做(造)假啦!」「冼家樂」認為︰「戶主唔出鏡咪唔好拍囉,都無理由搵人扮呀話!」「Vancent Kam」就質疑︰「(個節目)講到咁多『貪著(着)數的新移民』,竟然搵唔到個肯上鏡?信你個解釋嘅都係無腦,諗呢個解䆁嘅都係。」

「Jack Liu」就睇到件事嘅商機話︰「本人廣東話口音嚴重,十分適合扮演『新移民』,歡迎各大電視台、新聞機構提供part-time(兼職)演出機會。」

被質疑違電視守則籲舉報

有網民認為,咁樣嘅造假風氣不可長,呼籲大家一齊去通訊事務管理局投訴ViuTV。事實上,《電視通用業務守則──節目標準》就喺有關「訪問」嗰部分寫到︰「若原定接受訪問的人士未能或不願意應邀參與真實題材節目,則應在節目中以客觀的態度如實交代有關情況。」咁睇又好似真係違規喎。

今次段片令到舞台劇演員黃劍冰同樣被鬧,疑似係演員朋友、曾經做過網台主持嘅姚冠東就喺facebook出post話︰「ViuTV必須向演員黃劍冰道歉,並向公眾交代節目涉嫌造假事件,還演員清白與公道。」再加埋「演員是無辜的」、「欺負演員可恥」嘅hashtag(標籤)。唔知ViuTV會唔會再改post呢今次? ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻