logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】自由黨「慶生」 蛋糕慰記者

2019-02-12
■自由黨聚首切蛋糕,與現場記者共慶人日。 香港文匯報記者何西  攝■自由黨聚首切蛋糕,與現場記者共慶人日。 香港文匯報記者何西 攝

自由黨噚日特設新春午宴,同傳媒朋友拜年之餘,亦慰勞大家一路以來翵秦牷C初七又正值人日,所以自由黨專登同大家慶祝「生日」。自由黨主席張宇人仲笑言,以前曾經請其他立法會議員食名牌千層蛋糕,但就淨係買蛋撻畀記者食,俾人話大細超,所以今次就豪氣買魖滮j個蛋糕,認真識做。

榮譽主席田北俊早前整傷鬙k手,所以就冇辦法用筷子食洁C但田大少都仲係咁風趣,笑言要拎番隻叉先食到洁A「要問個阿姐拎番隻叉先,唔係儭雱琚y冇叉用』就食唔到洁I」

新民黨主席葉劉淑儀同工聯會麥美娟兩個立法會議員,日前聯合提出房屋條例及稅務條例的私人條例草案,引入租金增幅機制,規管領展。

張宇人就話葉劉淑儀曾經游說過佢,但佢對任何干預自由經濟市場麊k例同措施都有保留,又透露自由黨下星期會召開黨團會議討論對規管領展翵態。

15人競區選 港島新人接班

踏入新一年當然要講鵀釩坐j計,自由黨副主席李鎮強講起11月黻狦雪|選舉時就透露,自由黨會派15人參選,其中港島已經有多名新人落區,包括中西區衛城同東區丹拿,而馮仕耕同邵家輝就即將退下火線苤C ■香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻