logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:煽嘍囉衝自己鬆 「大佬」為票開記招

2019-03-16

曾經因為違法「佔中」前衝擊政府東翼前地而有鰹蚸鵅u眾志」前主席羅三七(羅冠聰)、現秘書長黃之鋒(河童鋒),噚日都「非常醒目」咁冇參與暴力衝擊,而係特登搵幾個未有刑事案底鵀身去衝;衝擊時在場鵅u議會陣線」議員毛婆(毛孟靜),鶪@刻冇加入衝擊,而係事後同其他反對派議員發「聯合聲明」去「譴責政府漠視民意」,呢兩件事,充分表現髐牊麍ㄓ@直以來「叫人衝、自己鬆」懭垠ョC

埋牙就潛水 借炮灰抽水

騿u眾志」一干人等衝擊後,唔少眼尖嚘竷蟋o現兩個「大佬」羅三七、河童鋒以至周庭都冇參與,而係事後先去眾人被拘留巀絡p「聲援」並開記者會。「Ken Lee」就問:「羅冠聰同埋黃之鋒唔係陪住幾個同學示威嗎?」

「Pui Lau」直指:「羅冠聰,黃之鋒,周庭,香港憫蚖熅氻H,搞政治,怕坐監,搵學弟學妹下海,計劃好晒,......你仲係大佬大家姐?仲係人蟀J(鵅^?」

「Kan Liu」直指,「老實講坐鰜蛌G(鶠^五個,邊個係冇政黨(『眾志』)背景,係真市民黎(薄^?」「神駒」仇思達就揶揄:「(『眾志』)長期無活動,零曝光,下次遊行集會年宵搵鬼捐款?」

「Milk Tea」就突破盲腸,指黥X個「大佬大姐」係因為怕坐監而喪失參加今年11月區議會選舉儭禤獢G「今(昨)日先公佈區選日期。選舉近了,就算中箭(『眾志』)明知入唔到閘都一定會再試下(鵅^去參選區議會的。」

被捕者頭痕 毛宣傳遊行

當時鶵釋輔{場鴾繸C,扮晒「關心」咁,但即場就冇加入「靜坐」,事後先鬘萿k會大樓內見記者,聲稱「眾志」班友係因為「官迫民反」所以先會衝擊。

身為「民主派會議」召集人懮,仲聯同民主黨、公民黨、「專業議政」、其他反對派議員,同佢自己個「議會陣線」發表聯合聲明,話特區政府官員拒絕接收「眾志」的請願信,「視民意如無物」,並譴責政總保安「以不必要的武力對付『眾志』示威者」,仲乘機話修例會「嚴重損害香港的人權和法治」,同時賣廣告叫人出席佢]鬘誘諰麥|行的相關遊行。

網民「Ng Alex」質問:「巫(毛)婆做乜唔佔埋一份?」「Daniel Lee」亦道:「永遠不見『泛民主將』子女去反鵅H」「Fong Kwun Shing」就寸道:「因為佢地(])子女要留返有用之身,去包庇殺人犯∼∼呢d(齱^爛頭傻仔,就由傻仔去做好了∼∼」

■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻