logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】蝕到褲穿窿 「黃絲」罵聲四起

2020-08-15

壹傳媒股價因肥佬黎(黎智英)被捕,異常浮動鰹t唔多成個星期,升跌幅度達幾十倍,搞到好多散戶蝕到褲穿窿。到噚日,肥佬黎接受《彭博》採訪時先突然諗起「警告」大家唔好買壹傳媒股票,「良心發現」話「會虧錢」。而同樣被捕鼣傳媒行政總裁張劍虹同日都話:「買股票support(支撐)唔到我]公司。」見到咁黻走嶈間A網民就話做晒「蟹」鵅u手足」,唔好忘記搵邊個找數魽C

肥佬黎被捕後,一班黃絲KOL炒起「買壹傳媒股票」麍n風,唔少「手足」甚至魖p己錢出褻R,無諗到全部蒸發晒,被「抗爭」幻影坑害驉A一眾「黃絲」遍地哀嚎。有「連登仔」輸15萬旅行金,唔知點同女友及家人交代w。而幾日前「連登」上仲開驉u壹傳媒苦主哭喪區」。

「手足」被人即用即棄

「進擊的窮人」蝕鷟,質問:「肥佬黎你當坐緊艇既(鵅^『手足』係condom? 」「小久條利新」痛罵肥佬黎:「係鬼係憨×。」「他只是個孩子.jpg」就回覆話:「282(壹傳媒)高追長陲Y『蟹』係『水魚』。」「泛民愛販民」一語破的:「一陣金管局封殺就好笑。」

「Sidney Chan」就踢爆肥佬黎最叻係賊喊捉賊,「佢自己入貨0.07,跌幾多都贏。」「Ivan Lau」亦「恭喜」肥佬黎「散貨」完成,仲話:「接了火棒的竷i以用股票做牆紙。」「Xpython Boidae」仲揶揄「手足」話:「唔好買著(住)喇,等佢升返先啦!」 ■香港文匯報記者 杜思文

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻