logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

渣哥開舖假「公投」 「黃絲」被滅聲鬧罷食

2020-08-18

「黃店」又再扼殺「黃絲」翵末蛈菪恁C「渣哥一九九六」上星期學人搞「公投」話要決定新舖位置,點知無啦啦加插鷒釣ぃ貒憐五成奰蘢`,最終逆民意鶶怳硅竷薛貒鵀a區開舖,結果當然俾網民炮轟內定結果扮民主。不過,「渣哥」竟然刪晒所有負面留言,最終連投票個post都刪埋,令到一眾被滅聲鵅u黃絲」發起罷食行動。呢鋪「渣哥」真係阿茂整餅,冇齞侗齞苤C

前幾日「渣哥」發帖賣小強,講銅鑼灣總店要關門黈灡均A仲搞「公投」叫網民決定新舖開鰩灣、沙田定銅鑼灣喎,扮晒民主咁同網民互動,結果就瀨晒洁C「渣哥」其後公布結果,沙田同荃灣各有1.5萬票,而銅鑼灣只有5,000票,但由於「公投」只佔決定50%,故鰩Z董事鵅u加持」下,新舖將開鶶怳硅竷薑銕嚜囡r灣。

內定造假 刪帖封人 勞煩關公

眼見大熱倒灶,大批「黃絲」網民炮轟「渣哥」為鱈韃ロ篞d「公投」,實質只係有內定結果黻畦薔D。面對呢場公關災難,「渣哥」一開始以為刪除負面留言就可以滅火,點知反而將「黃絲」麉膉黦U撥愈盛,燒到成個facebook同「連登」都係,最終唯有刪晒所有關於開新舖鮥ost,發篇道歉聲明了事。「渣哥」噚日仲不斷發帖話買驉m蘋果日報》同點樣支持《蘋果》,企圖強調「黃店」身份並轉移視線,但就好似冇咩作用。

「Rob Bie Shing」就鐪b發帖表示不滿:「假民主,小圈子選擇,我只係留左(驉^話佢︰假民主,摰臐A一句粗口都無講過,就要block(封鎖)埋我?枉一班街坊幫佢拉票,洗板(版)。」「連登」網民「皮寶寶」慨嘆:「驚訝ge(鵅^係經過左(驉^呢一年半一間黃店會眾目睽睽下假民主,加上佢d(齱^支持者係(騿^個新道歉post ge(鵅^留言令我真心覺得驚訝同失望多過嬲。」「廢中王」亦話:「而(??)家淨(剩)返既(鵅^留言只係渣哥篩選完del(刪)完block(封鎖)完淨返的支持post,唔鬧佢的先有資格留低。」

「數碼子」就話:「真心講私人公司想點開咪點開,好]]又搞個投票出薄A之後又揀個完全相反鵅]結果。)錯就唔係話錯,不過肉酸囉。」

事實上,呢間由前港姐譚小環夫婦開鵅u渣哥」,2018年底曾被「黃媒」「毛記葵涌」購入49%已發行股本,去年亦曾多告急呼籲「黃絲」幫襯。「ohmyholy」就問︰「乜做傳媒唔係見慣公關災難咩?點解會搞壇咁洁H」「踏南天碎凌宵(霄)」就發起罷食:「人渣哥賺錢賺到開分店,黃小店無生意到執笠,大家識揀啦!」

事實上,「渣哥」霸道獨裁都唔係第一次,「張萎縮」就不滿「渣哥」要客人出示身份證先可以入座鼣W定:「去鰲磾皫age問,俾人block埋,又係咩玩法?」 ■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻