logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「日文黃師」抽「蘋」水 呃學生畀廣告費

2020-08-18

「黃色經濟圈」麰齙ヱY咪姿汋蚍ヾH最近佢]圍內興起一股撐《蘋果日報》潮,有個教日文鵅u黃師」柳廣福就諗到點樣搵蚍ヾA叫學生眾籌一萬蚊畀佢騿m蘋果》落廣告,更聲稱此舉令大家用金錢「支持《蘋果》」鵀P時又可以贊助佢落一個較有宣傳效果嚗s告。咁縮骨鴭蛩く諗到,有人就將佢擺上網公審,一班「黃絲」亦鬧佢「咁核特(突)都做得出」,並質疑「幫佢出錢賣完廣告係咪佢上堂賺嚝ИO我有份袋?」

嘲求資助乞食 自己就計到盡

日前有個「黃絲」騿u連登」幫朋友以「教日文麍h先生想鶭囿G落廣告,但係想學生出錢」為題開post,暗譏柳廣福為人無品,想食血饅騿m蘋果》落廣告之餘又唔肯自己落本。

同時,樓主亦公開相關WhatsApp截圖,當中有疑似柳廣福本人發黻T息,內容表明佢自己唔多認同及鍾意《蘋果》,話睇唔順眼《蘋果》鼣纗D手法同老闆言論,但係為鱄n向「黃絲」表態,所以想騿m蘋果》度落個廣告。

然而,呢位柳廣福野心好大,佢嫌《蘋果》星期六個「連儂牆」太細唔想買,反而想登個四分之一版面廣告,但要成萬蚊。佢坦言自己唔想出咁多錢,「打算最多給4,000元」,然後問學生有冇興趣參與「支持《蘋果》+贊助先生登廣告」計劃,要學生眾籌一萬蚊畀佢,「一到10,000,我就會停止收取金錢」。同時,廣告字句同圖畫方面佢完全無諗過落班學生名,只想為佢自己間日文學校宣傳,真係計到盡。

開post嚗茈D都直接鬧佢,「自己想拎光環,但又唔想畀錢付出......明明之前講到好唔鍾意《蘋果》,但係借黃去賣廣告,只係想賺『黃圈』蠵」,跟手仲踢爆佢口徑不一、自相矛盾,「最好笑係之前Mr.Wally(日本藝人)叫人資助黈伬唌A佢×得好大聲話人]乞食,去埋人]個page留晒言咁,直情覺得自己係正義鵅y黃絲』。但唔知點解今次又覺得自己叫人資助就冇問題喎。」

做人做到柳廣福咁,又真係抵鬧鵅A一眾網民都瘋狂圍插佢。「旅行安家必備良藥」話︰「錢就學生出大份,名就佢出晒。」「關鍵詞」亦狠批︰「咁核特(突)都做得出,咁×有心直接低調『課金』畀《蘋果》啦!」「玻璃心就咪stalk」質疑︰「幫佢出錢賣完廣告係咪佢上堂賺嚝ИO我有份袋?」「naturallife」就計計嚗けo現唔對路,「廣告10,000,自己話出4,000,但眾籌又籌到10,000先停,10,000-4,000=10,000?」 ■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻