logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】鴿黨為延任 騎劫羅三七

2020-09-09
■黃之鋒批評民主黨在未有通知羅冠聰前,就擅自在該黨的單張上引用羅冠聰的大頭照和言論,令人誤會羅冠聰支持「民主派」議員延任。 黃之鋒fb截圖■黃之鋒批評民主黨在未有通知羅冠聰前,就擅自在該黨的單張上引用羅冠聰的大頭照和言論,令人誤會羅冠聰支持「民主派」議員延任。 黃之鋒fb截圖

擅用大頭照再斷章取義 網民譏聰「自己捉蟲」

不問自取鴾H通常面皮極厚,因為佢]巧取豪奪之後仲可以振振有詞,講緊鴾S係民主黨(鴿黨)班立法會議員囉。事緣鴿黨近日鬗蔚峎鰲X十萬份宣傳單張,大講佢]延任對社會鵅u好處」,奇就奇在成份單張都係引述黨外人翵末蛂A更估唔到前「香港眾志」屪馱T七(羅冠聰)都為鴿黨「撐場」,莫非佢]已有共識?羅冠聰鵀P夥黃之鋒噚日就鐪acebook大踢爆,原來鴿黨引用羅冠聰言論前並冇通知對方,有「抗爭派」中人隨即大鬧鴿黨為魕等禲u無所不用其極」,但有網民就寸返「抗爭派」:「張單張有冇扭曲聰(羅冠聰)講洏?」■香港文匯報記者 鄭治祖

黃之鋒鐪b上傳有關單張,大鬧鴿黨非常離譜,問都唔問就登鷖鼠a聰鴾j頭照同言論,令大家誤以為羅冠聰支持議員延任;另一「抗爭派」分子岑敖暉亦轉載帖文,批評鴿黨為魕等禲A「實在是無所不用其極。」

林卓廷反駁稱引用係常態

鴿黨林卓廷就留言反駁,話從政者討論重大公共政策時,成日都會引述其他政客、議員、官員同學者儱N見,關鍵係準確引述,而羅冠聰確實講過「進入與否都不會引來國際的反彈......不會有任何國家政府、政客因為『民主派』延任一年,或者全面杯葛,而轉變香港以及中國的態度。」

不過,林卓廷最後都戴返個頭盔話,引述羅冠聰翵末蚰u係解釋延任會否影響國際聯繫工作,唔涉及對方係咪支持延任喎。

被擺上^屪鼠a聰就大呻鴿黨今次令佢好難堪,因為佢當時發表有關言論時已經將個人立場寫得好隱晦,言論亦非針對「民主派」應否延任,但鴿黨今次咁樣引用,又用埋佢鴾j頭照,隨時令讀者將佢同鴿黨鴷蒆爝遙禲C

鴿黨單張自己名字超細隻

香港文匯報記者亦發現一個特別鵀a方,就係「民主黨」呢個名鬘|頁鼣瘙i中只出現過一次,而且字體極細,除鷖鼠a聰,單張仲引述鰲鉹j政治與公共行政學系教授陳祖為、壹傳媒集團創辦人黎智英、立法會前議員區諾軒等幾位攬炒分子認為「民主派」議員應延任翵末蛂C平時高調宣揚自己「政績」屩F黨突然低調,唔知係咪知道自己冇乜支持者,所以騎劫翵銗L陣營鴷褶N呢?

網民又點睇呢個「講者無心,聽者有意」黿〞p呢?「antiwahkee」就建議:「為左(驉^一個垃圾會議席,民主黨真係可以極度無恥,羅冠聰求其up(U)句唔關事都放得,咁不如放哂(晒)所有古人入去話支持你好唔好?」

工黨玩疪砲q徒華「報夢」

工黨鄭司律就話收到民主黨已故黨鞭司徒華「報夢」:「 阿廷和阿聰份屬同僚,尚且可以接駁言論;司律和華叔(司徒華)本出一系(愛國民主,年年入維園),為何不能隔世感通?感謝華叔支持全體『民主派』十月一日杯葛『臨立會』。」「Aki La」就好奇:「點解又唔見民主黨印製數十萬份入屋單張去宣傳『初選』既(鵅^呢?」

不過,一隻手掌係拍唔響鵅A「Kelvin Sin」就反問「抗爭派」:「公道講,張單張有冇扭曲聰講洏?」「Chan Ching Wa Jonathan」亦話:「羅冠聰的一番言論雖非『直接』支持主流(留)派,但佢『進入與否,都不會引來國際反彈』呢句,老老竇竇係essentially negate(原質上否定)魖鉹中@個不接受中共『非法』安排『續任』鼤z據。」

「Fish Yu」都話:「自己小心矕N唔會被(畀)位人入啦,咪又係自己捉蟲!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻