logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】被袁弓夷暗指係鬼 三白眼賣慘扮可憐

2020-09-09

千錯萬錯都係「同路人」錯,呢個就係民主黨林卓廷(三白眼)幭瓡銵C事緣佢近日數次鷅竷x同「抗爭派」中人辯論傳統「飯民」議員應否延任立法會,結果被攬炒派KOL袁弓夷拍片批評,話三白眼鷌G論時扮晒客氣,實質製造分化,故「同路人」應小心提防。三白眼隨即拍片回敬對方,聲稱自己一直對「同路人」十分客氣,又話自己一隻腳已踏入監倉,堅持留守議會係有不可推卸鼣d任,希望對方勿再誤解,要識槍口對外喎。

袁批林分化「同路人」有「重任」

正鰬國游說華府支持香港「抗爭者」黻K弓夷,近日就拍片批評三白眼最鍾意玩「語言偽術」,經常扮晒客氣咁分化「同路人」,又叫大家唔好睇小三白眼,因佢將來會有「重任」。袁弓夷又批評,接受延任鵅u民主派」都係自私賣港,「同路人」必須注意。

屢被狙擊鴾T白眼一改以往強硬鴽@風,首先聲稱自己十分尊敬袁弓夷呢位前輩,又扮晒可憐咁話自己日前已因去年「7.21」元朗站事件被控暴動罪,亦隨時被律政司加控其他罪行,所以自己將來只有「重刑」而冇「重任」,呢件事亦反映??家做議員鴷N價好高,希望袁弓夷唔好用詞太過、誤解佢]喎。

網民「HK Freebird」就話:「袁爸爸(袁弓夷)講得你謘A代市民發聲應該要求重啟選舉,還市民選舉權,唔係剩係掛住入立法局(會)。」「周志強」就替三白眼護航:「叫呢位袁先生返蟑輕銊粥囿均A鰬國佢就講得口響啊,帶佢返蟑輕骱儂屩I樣。」「Choileung Philip」就反問:「佢意思係叫你在監房做重任,唔明嗎?」

改民調門檻又賴鍾庭耀

三白眼除鷖悝磪i憐托高自己,亦識將對自己不利嬼n音賴落「同路人」身上,好似民主黨日前將決定佢]去留鴷謗晡驩e,由「民主派」支持者鴾T分之二改為參與民調議員支持者鴾@半,結果被「黃絲」批評戀棧權位,淨係識搞個有利自己鴷謗捸C三白眼其後就話,佢曾兩度建議將調查對象改返做整體「民主派」支持者,只係被受託民調機構鴷N表鍾庭耀拒絕,完全唔關佢事謘C

三白眼亦善於踩「同路人」褻麭y自己清高鴽庤H,事關佢日前同傳媒茶敘期間,大講佢曾去信主張離開議會鵅u議會陣線」朱凱Y,邀請對方就去留一事進行二人對談,只係對方冇回應。佢仲話民調門檻下調其實係佢麉媊部A因為原本三分之二麊驩e太高,降到一半先令佢]有機會離開喎。

「Hidi Or」就火滾:「馬後炮,公布鶪擳屭ㄖA出謠縑H諗住咱環?降到一半唔係令你]有機會走,而係方便你]做數話有琣n過半市民支持你]留低隉I」「區展鵬」就話:「鵪鶉黨你自己接受招安就唔好拉人落水!」「Simon Lau」就批評:「平時就『手足』,一講到要放棄議席人工,你就係鬼。」 ■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻