logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「鼎天」拖糧狼夾惡 反爆苦主私隱洩怨

2020-09-21
■ 「鼎天」老細拖糧在先,竟反鬧苦主工作態度差。fb截圖■ 「鼎天」老細拖糧在先,竟反鬧苦主工作態度差。fb截圖

「黃店」喎,「手足」喎,一講到錢咪又係反面無情?話說「黃店」「大埔鼎天茶室」請鴾@個「手足」最近唔撈,其後鐪b發帖指控「茶室」遲遲唔將人工尾數轉入佢銀行戶口,仲話要勞工處見喎。「茶室」老細Ben就鐪b話已經叫過對方落舖頭收錢但佢no show,仲反咬對方成日唔聲唔聲唔返工,係一個無賴。誰是誰非旁人當然無辦法判斷啦,有人則話鶩茩工要求銀行過數都唔係唔合理魽A而拖極唔出糧實在「好人有限」。

知名「黃店」膳心小館俾自己友踢爆,請「手足」做員工,但結果拖糧、扣人工、炒人、唔畀代通知金灠I牳佷侄禲A被「勞工組」踢爆,引起軒然大波。膳心一度堅持個「手足」係自己走人,但「勞工組」就放出炒人錄音,膳心最後只能認衰道歉,話「很不幸,經理確認有此對話」,並向被炒「手足」道歉。

其實,類似事件豈只呢一單?一名曾在另一「黃店」「大埔鼎天茶室」打工鵅u手足」近日鐪b發帖,話「茶室」並唔係「黃絲」心目中咁「黃」,話「茶室」應承佢會將佢離職薪酬餘額轉去佢銀行戶口,但對方就打錯佢個銀行戶口號碼等資料,令佢遲遲收唔到數,仲質疑「茶室」想拖欠,話再唔找數就勞工處見喎。

爆全名電話 盲粉照力撐

「茶室」老細Ben就鐪b發地球post,話對方係「一條無賴,打工皇帝,出糧咪落褸岸悕餼蜀鱄曭薴u天公地道,出糧又要招呼你,唔做過呢行都唔知咁多無賴敗類......呢行真係多垃圾」,仲爆埋個「手足」鴷名甚至手提電話號碼:「黃××,××等緊你落薔X糧啊,淨係識蝦事頭婆我等緊你啊!」

唔少「黃絲」發帖撐「茶室」鬧「兄弟」。「B Fu Fu Fu」話:「『手足』唔係大晒。」「Chi Cng」亦道:「唉,好多人入『黃店』以為乜都唔洗(使)做,一做多又累又乜×,第二日一句唔舒服請假。」「Patrick Yiu」就陰謀論地稱:「好似set個悌琚]畀)你踩咁,講真果(鶠^幾千蚊又唔係乜野(洁^大數,我信做生意既(鵅^人介意個名多過錢。」

「Kn Chang」則有感而發道:「其實我知有攭瓵蛂y手足』做牬A度同積極性,d(齱^『黃店』老闆真係有苦自己知......遇到一兩個唔掂鵅A已經夠你頭痕。黃藍從來只係政見,無論請人定被請鶩荂A絕對唔係好唔好的指標。」

不過,「Rudy Chan」就唔係咁睇。佢話:「睇佢咁講件事就係老闆出糧打錯號碼,員工收唔到數然後想去勞工處。咁點解唔再轉賬比(畀)位員工要咁既(鵅^語氣叫人落去出糧?」

「Steven Leung」就為茶室辯護:「其實有好多公司避免出錯或者之後有咩勞資糾紛,最後果(鶠^期糧都會要個員工上去簽收支票。」「Rudy Chan」反駁:「問題係老闆講左(驉^轉數比(畀)員工,但係去到十九號都未出到比(畀)人我覺得比(俾)人唱都好合理,我以前都試過遲左(驉^一個禮拜都無交帶無聲氣我就去左(驉^勞工處。」

「Steven Leung」就話:「我唔係想護航,不過因為寫錯過唔到數,最後選擇用支票既(鵅^形式出糧,又算唔算合理呢?同埋大家都唔知條友實際離職係幾時呢?」

網民鬧「好人極有限」

「Rudy Chan」再反駁:「我無研究,但係佢(『茶室』)咁樣應承左(驉^人又拖到十九號都出唔到糧好人極有限。法定出糧7號前出糧,拖到今日都未出到點都講唔過。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻