logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

龍門「即食湯」奉客 「黃友」中伏鬧垃圾

2020-09-21
■ 「吳浪人」力數龍門難食。fb截圖■ 「吳浪人」力數龍門難食。fb截圖

龍門冰室狪灟飽A就連「黃絲」都認證。近日,有飲食KOL鐪b發帖,大鬧龍門囓X品係垃圾,特別係被「黃絲」稱為「才女」黿蝒擛嬰P龍門合作鵅u即食湯」更加不知所謂,「雖然我應該支持『黃色經濟圈』,唔好食都要食。但你做飲食做成咁,係消費緊手足鴾銕龤C」

自稱「深黃人」、飲食KOL鵅u吳浪人」近日發帖,話自己去鷩剪阱s門,「去之前,我已經警告過自己,唔好對自己『手足』太高要求,太多事實啦。但一食完,我唔出po唔得。奶茶完全無茶味,似淡奶溝左(驉^水。牛肉,醃得食粉過左(驉^龍。魚柳,無醃底味。磨菇汁,直情無味。個餐湯,自己煲都無心機,仲要唔好飲。」

佢話:「呢餐佢收我70,但要我評分呢(連)20蚊都唔值。雖然我應該支持『黃色經濟圈』,唔好食都要食。但你做飲食做成咁,係消費緊『手足』鴾銕龤C」

根據「吳浪人」隨帖上載儱茪龤A佢口中鵅u餐湯」係一包即食湯咁洁A而且仲冇倒落湯碟度,而係「連湯碟上」。「林水波」留言時話:「個湯就已經不知所謂啦!」「吳浪人」回應稱:「×佢個老母自己煲都冇心機!」

梁芷珊爛橋 要客開湯包

「Anfernee Yu」亦狠批:「跟(根)本就係包(罐)頭貨加熱...... 問題係你無理由上台(^)叫個客自己開包湯倒出黎(薄^先飲囉......」「Alex Wong」寸道:「個湯如果我係個侍應,真係唔好意思放落張^度。」

睇真齱A個湯咪係梁芷珊搞麉~牌O'chef lab鴷X品?為髐H血饅頭齊齊食,梁芷珊就同龍門合作,鶺s門賣佢齱u米芝蓮出品」。「Sam Sam Law」說明:「佢唔係自己煲咖(謘^......梁芷珊話同人合作。唔知乜洉膍s所咁鵅C跟住咁樣上^呢就係因為想將最鮮麊牯A比(畀)個客自己倒出薯菑v睇係好洁C佢話個客可以要求番(反)侍應幫手倒出薑W。痴(黐)線。呢籪挭嬪畯禶|接受囉∼」

有人就擔心「吳浪人」會俾龍粉圍攻。「Sam Sam Law」話:「齯H(龍粉)好恐怖∼所以我都先提醒你。我唔知係打手定真粉啦......佢地(])會話茶餐廳係咁咖(謘^啦...唔好食你又去...咁咖(謘^∼」「Na Ta Wwe」則曲道:「臐A唔準(准)你(吳浪人)咁講架(謘^,撐黃撐『手足』,食屎都要話好食架(謘^知無?」

「細路女整都好食過佢」

「吳浪人」回應道:「我個女先7歲,我俾佢玩下(鵅^煮野(洁^啦,但細路女玩下(鵅^出鴽@品,都好食過龍門!......即係呢,『黃店』雖然有好大班忠實客戶,我地(])自覺係『手足』都應該支持。但你明知係『手足』幫襯緊,做鴷X品都唔合格。咁你無良心囉!」

「Phoenixsim Akatsuki」則燒埋另一黃店:「泰式水門都係......對唔住都要講係垃圾既(鵅^程度,唔服去西九試下......我食果(鶠^兜(雞飯),飯濕到出水,雞多骨又細,湯係味精,35蚊細碗果(鶠^隻。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻