logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「手足」貼錢買難受 圍爐訴苦竟挨批

2020-09-21
■ 網民「Josh Lau」買「膳心」月餅中晒伏,開帖吐苦水,即被「同道」質疑係「搞分化」。fb截圖■ 網民「Josh Lau」買「膳心」月餅中晒伏,開帖吐苦水,即被「同道」質疑係「搞分化」。fb截圖

黃色食肆同一般食肆有咩分別?就係畀屎你食都唔可以投訴,一投訴就會俾「黃絲」鬧搞分化囉!有網民近日鐪b專頁出post,話一間「黃店」鴾趥磌灟飽A結果俾人話「又批鬥黃店」。有網民就慨嘆,做「黃絲」真係慘,比「藍絲」更冇言論自由。

「膳心」舔盡血饅 「泥膠月餅」掠水

「黃店」為鱆妣飽A紛紛推出所謂黃色月餅薨齱u黃絲」錢,之前俾人踢爆炒「手足」兼拖欠代通知金嚙砟艉p館亦唔例外。雖然佢]公開話會執笠,但係人都想舔盡人血啦,所以佢]之前力sell龠嬰滮趥瘜ㄔ簬Y要交貨,唔通回水咁戇居咩?網民「Josh Lau」就鬗@個講飲講食髽b專頁度發帖,爆晒粗話一個街坊送髐@個月餅俾(畀)佢食,係好具爭議嚙砥恁]心)月餅......我希望送俾(畀)我鶩茧顜{睇到之後唔好嬲我,我好嬲係因為我覺得你可能俾人搵鰷癒A如果你係真係諗住佢係好食,我戥你肉赤。」

佢力數個月餅「舊(翩^蓮蓉把×地完全冇味,我到底食緊乜×?咬泥膠咁......個蛋黃冇油冇鹹香冇蛋味,一切落去粉碎......個蛋黃係月餅幮F魂呀,到底知唔知呀!總結:金玉其外 敗絮其中!一字記之曰:×!」

佢呢個帖引來唔少共鳴,紛紛分享自己買「黃店」月餅嚘G痛經驗。「Ivaline Poon」話:「試過買民間組織鴽C糖低油蛋黃蓮蓉月餅......感覺上同您形容鵀n似。鶡~仲買鬫n多,周街搵清潔專員同紙皮摺疊師分享,希望佢]冇詛咒我!」「Peggy Chan」說:「我買左(驉^成千蚊,唉......黃蓮蓉最出事,成個餅一砌就散,餅皮碎哂(晒)、蓮蓉散開、蛋黃跌出來......最神奇係蛋黃有渣要吐渣!」「Simone Lam」就唔知係咪想靠害「手足」,話:「買鬙憬臐A不過揀鰹談q『手足』,冇所謂啦。」

不過,有其他「黃絲」就唔係好滿意有人公開講真話。「April Wong」質疑「Josh Lau」:「我係你儭隉A會pm佢]反映,希望可以改善。」「Kenw Ong」亦話:「『黃店』都有高低,吾(唔)得咪幫襯一次就算囉!覺得有改進空間咪pm佢地(])囉!」「Jay Sinn」就更直接:「又批鬥『黃店』!」

「Josh Lau」留言質問:「批鬥同批評識唔識分?」「Chan Billy」亦睇唔過眼:「話佢就叫批鬥?你做錯野(洁^,你老闆×你,係唔係批鬥你?」「Maurice Pang」就話:「做佢地(])既(鵅^客真係慘,明明係自己錢買唔好食都唔可以大大聲講出黎(薄^,要靜靜雞私底下講!」

經常狙擊龍門鵅uAnita Wong」就留言:「做『黃絲』真係慘,比「藍絲」更冇言論自由。」佢仲標註驉u不准公開批評黨」、「所有問題內部解決」、「維持團結和諧安定社群」、「黃安法」等字句。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻