logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「國產」蜜瓜充日貨 網店認衰失誠信

2020-09-21
■ 「成波之路」得悉被擺上^後,即時與「LC Fruit」畫清界線。fb截圖■ 「成波之路」得悉被擺上^後,即時與「LC Fruit」畫清界線。fb截圖

為鬻諢u黃絲」所好,唔少「黃店」都聲稱自己出售鼤ㄚ~唔係由內地生產。不過,有一間網上生果店就俾人踢爆以內地產生果充日本貨諢C最好笑麉Y,《蘋果日報》為鷕@短,竟將焦點轉移話有內地鴷耵G係「假冒日本貨」,講到個「黃店」店主好無辜咁。有網民就留言直指:「一句講哂(晒),你擺明呃人!咁大間舖呃人預左(驉^承擔責任!」

網購生果平台「LC Fruit」標榜自己出售包括「日本糖瓏蜜瓜」鴾互邅妓陛A仲搵飲食界KOL「成波之路」幫手宣傳賣廣告,點知個post一出,即刻俾網民踢爆糖瓏蜜瓜根本係內地種出薄A質疑「LC Fruit」呃人。

黃KOL誤幫宣傳即割席

「成波之路」即刻畫清界線,話自己出post之前,有同「店主(聯絡人)」確認過set A當中某幾樣生果鼤ㄕa,「佢答我係『日本產』同『台灣產』,而唔係日本品種/台灣品種但『中國產』鵅A當中包括『日本糖瓏蜜瓜』......我真係唔係咁熟生果,所以都要問返『店主』先可以答到大家。」

「Joan Ko」說:「如果(鶠^個產地係真既(鵅^就真係好抵買,所以我勁快手就訂左(驉^,宜(M)家睇返佢facebook d(齱^生果價錢,個set既(鵅^定價真係有d(齱^不可思議,要密切留意佢既(鵅^回覆先得。」「Miko Takumi」直言:「比(畀)你試鼢N用靜罔(岡),其他人訂就係糖瓏,呢間誠信有問題。」

眼見群情洶湧,「LC Fruit」就連發兩帖「澄清」,首先將責任推落同「成波之路」聯絡鶩茪滮U,其後始承認該店在網站上及所有宣傳刊物列出的「日本糖瓏蜜瓜」是不準確的訊息,「本店在此承認錯誤,並深感抱歉......把『中國產』的蜜瓜寫成日本種,是無心之失,並不是故意誤導各位......本店會重新審視各款水果的產地和品質,以及再次檢查所有本店資訊的準確性。」

《蘋果》護短卸責內地批發

《蘋果》鶶纗D呢單新聞時,引用「LC Fruit」負責人Dennis接受該報訪問時聲言自己因經驗不足,看糖瓏瓜的包裝就「誤以為是日本貨」,並對「沒有清楚考究產地而深感抱歉」,之後就將焦點轉移去所謂「中國貨冒充日本貨」儭傶D上去,話有其他生果商都「中過招」,試圖淡化事件。

但網民就唔收貨苤A「Julie Ng」說:「『大陸瓜』批發價大概10幾蚊至30幾蚊一個,日本瓜最平批發價百幾元一個以上,冇乜可能唔識分。」「Alice Chan」直言:「一句講哂(晒),你擺明呃人!咁大間舖呃人預左(驉^承擔責任。俾人踢爆左(驉^咪賴自己經驗尚淺,錢就一早袋穩哂(晒)入貨價錢差四五倍,都可以唔知鵅A你叫消費者點會再信你瓥f?」

「Fionon On」就話:「呢間浀n唔老實,相入面個瓜都唔係糖瓏,糖瓏街巿賣五六十蚊,張貼紙易認所以店主俾你唔俾糖瓏?仲要答你糖瓏係日本產,佢做左(驉^三年無理由唔知幾十蚊個點會係日本?間洏怷欞~g(資)料誤導消費者作出購買,已經違反商品說明條例,可以舉報佢。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻