logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「黃媒」登《花木蘭》影評被圍插 網民批「黃絲」毀新聞自由

2020-09-21
■林景楠發帖話:「如果要將杯葛《花木蘭》電影的人,都列作反華,那請把我列作反《立場新聞》便好了。」林景楠fb截圖■林景楠發帖話:「如果要將杯葛《花木蘭》電影的人,都列作反華,那請把我列作反《立場新聞》便好了。」林景楠fb截圖

香港本來係一個多元包容黻篕琱j都會,並都有言論自由。不過,近日鰣輕鉹W映緊儮q影《花木蘭》,就因為女主角劉亦菲曾經鷊L博發帖支持香港警察,俾攬炒派發起所謂「杯葛」,「黃媒」《立場新聞》日前亦因為刊登髐@篇《花木蘭》「中規中矩」嚗v評,俾唔少「手足」狠斥做「垃場」,聲言要杯葛埋《立場》,不過,亦有網民覺得班「黃絲」連影評都要作政治審查,根本就係破壞新聞自由。

唔少「黃絲」見《立場》登鷞q影《花木蘭》篇影評都話好嬲。「黃店」阿布泰國生活百貨老闆林景楠噚日就鐪acebook發帖話:「立場新聞ByeBye(再見)......如果要將杯葛《花木蘭》電影的人,都列作反華,那請把我列作反《立場新聞》便好了。」佢仲話:「如果是新聞就有責任將事實的真相記錄並發佈......但在一個唔合適的平台上被發佈,與我本身對《立場新聞》的看法有違背......『點解《立場》要割我?』」

「影評唔琱艉臛ㄜ屭洏h批鬥」

有網民就覺得,縱然「黃媒」登鱄茩琱艉嚗v評文章,都唔使咁去批鬥。好似「Cano Tsang」話:「我不希望變成批鬥式地去攻擊一個媒體。站在媒體立場,一個專欄作家發表了自己的言論,沒有理由去審查佢鴷蒆鶠A雖不同意,也得尊重。所以沒有理由因此去杯葛一個媒體吧。」

有網民亦認為「黃絲」扼殺新聞自由。「Depp Loo」話:「言論自由,本來就包容不同看法和意見,這樣媒體才值得支持......會杯葛的人,自然會杯葛......《立場新聞》的立場,沒有錯。」「Amy Fan」就反問:「如果美心係(騿^《蘋果》賣廣告,《蘋果》係咪唔應該接?」「Terence Gogo」都話:「文革咩,咁都接受唔到!」

不過,有硬頸鵅u手足」就唔係咁諗。「Dorothy Tse」就反駁:「你試嚗g支持納粹黨鴾撜飽A睇鵀傖N外國傳媒刊登?」

「黃絲」斥《立場》係「垃場」

唔少「黃絲」就嬲到話要杯葛埋《立場》。「Nover CL」咁講:「《立場》唔係第一次,好多人已unfollowed (取消關注)!」

「Lee Jack」就狠斥:「《立場》真係『垃場』,仲有班on(戇)×撐『垃場』,立場係中立持平就唔好呃課金啦,報新聞既(鵅^時候就話中立,出大頭既(鵅^時候就新聞自由,眾籌既(鵅^時候就『黃』,垃×圾!」

其實「黃納粹」都有名大家嗌,佢]最有言論自由黈伬圊}就係批鬥人黈伬埧o。 ■香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻