logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

熱點民議

2021-01-23

全力配合「禁足令」

Sanju:我早前都完成14天隔離檢疫,兩度檢測都係陰性。我認為免費強制檢測能夠搵出患者,協助控制疫情,實施「禁足令」會全力配合,因為呢度大部分人都需要外出工作,有可能將病毒散播,或自己感染到。

已經買好幾日R菜

何先生:我工作同住都鰫O區,當然擔心疫情持續惡化。知道要「禁足」,已經叫老婆買好幾日分量R菜,按政府規定留鰜峊齱A唔會離開,住酒店又貴,如果自己染疫會危害其他社區。我一直都有做好家居消毒措施,而且住鴾j廈壎秅@般,所以每日都會鰝糷f噴灑稀釋漂白水,廁所亦每日清潔。

應提早通知「禁足」

陳女士(商販):政府未有提早通知「禁足」,M家唔知道點樣散貨,水果又唔能夠長期擺鰜蛂AM家整批貨「等爛」。

賣剩水果送畀街坊

鄧先生(商販):疫情爆發之後生意稍微下跌,市民都選擇到旺角齔韞奎R菜,睇到疫情急轉直下當然擔心,呢幾天「禁足」都唔會開店,希望今日將剩低鴾籅G「夾平夾賤」賣出去就算,甚至送出去畀街坊,避免浪費。

圖/文:香港文匯報記者

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻