logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「黃絲」爆料「黃市集」 揭年宵貨互抄襲

2021-02-11
●有「黃營」fb專頁踢爆有「黃店」賣鼤ㄚ~係抄襲「同路人」鼣]計。 fb截圖●有「黃營」fb專頁踢爆有「黃店」賣鼤ㄚ~係抄襲「同路人」鼣]計。 fb截圖

有齱u黃店」成日以「本土」原創做生意招徠,但原來佢]鼤ㄚ~設計都抄襲返薄H話說多間「黃店」趁住除夕臨近,諗住聚埋搞個年宵市集賺返筆錢,但Facebook專頁「黃色文創圈」近日就踢爆,原來唔少市集堶鵅u黃店」都係賣緊其他「同路人」創作鴾憳襲@品,仲要事前冇問過創作者同意,又大鬧呢囍甈做它P偷洁C其實做得「手足」都係「自己人」啦,有洃S唔使咁計較鵅C

「黃色文創圈」鰫咫撣隉A呢幾日鵀~宵市集出現好多唔愉快翵ぁ鞳A原來好多「黃色文創人」麰麭苳憳襲@品,鹺N經當事人同意黿〞p下,突然成為鰿Y齱u黃店」鼤ㄚ~。帖文又扮晒正義咁話:「即使『義賣』『籌旗』『幫手足』『本土製造』『made in HK』都完全唔足以成為任何盜竊的理由。無錯,係盜竊,姐(即)係偷洁v,又hashtag「同賣老翻(盜版)有咩分別?」

根據帖文麍菑龤A原來唔少原創者鼣]計,都被年宵入面鵅u黃店」薯L鬺Q是封或飾物上面,呢班創作者都各自開post大鬧,話佢]免費釋出鴾憳禳A係畀大家薄u行公義」而非做產品喎。

網民揶揄「義賣」名義掩劣行

網民「Kasper Tang」就貼出一盒安全套麍菑龤A揶揄「勇武手足」都只係用謠錢、用完即棄騃ondom,「So Fong」就話:「所以從來都唔會買所謂『黃色市集』洁A 要買就直接去創作者本人page買。」「Ann Wu」就認為賣黑暴卡通產品鵅u同路人」都冇尊重版權:「其實大家買『Pepe』『連豬』『連狗』都係冇專(尊)重知識產權,不過都係一句『手足』一句『義賣』掩蓋左(驉^成件事囉。」

「Windy Li」就話:「我係覺得呢齯H最好笑既(鵅^係,話拎人地(])心血搵錢係幫緊『手足』......既然講到印人地(])文宣係為鰹蝙,咁印刷費直接捐出去咪係,搞咁大場龍鳳咪又係為鷟......(最後)有冇捐到都冇人知。」 ●香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻