logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

拖手足糧3個月 和你送捲款潛逃

2021-03-26

黃快遞平台涉假自僱 老闆從不現身 黃絲咁都中伏

黃店成日花式呃「手足」。世上最無良鵀捘颻曮Y唔出糧畀員工,而係唔出糧之餘老闆仲要人間蒸發。講緊麉Y攬炒派勞工團體「勞工組」前日鐪acebook發帖曝光鴾@件事。話說佢]最近收到一單極離譜翵D職騙局,一間幫人送件鵅u黃色」快遞平台「和你送」老闆都從來冇同任何「手足」員工有過直接接觸,仲要不斷用拖字訣同埋各種藉口拖「手足」成3個月糧。「手足」點催都無影,最後間黃速遞平台更人間蒸發,連社交平台都刪埋,激到班「手足」「紮紮跳」。不過,鬼叫佢]人一黃,腦死亡,個平台之前咁多疑點擺明有伏,都仲要幫佢]賣命,??家惟有認衰啦。 ●香港文匯報記者 郭家好

「黃色經濟圈」最多係咩?唔係錢,係伏。最新一集翵D職騙局主角係「和你送」速遞。佢]聲稱係一班「熱愛香港鴾漼活v搞鴷郊x,賣點係如果市民唔想用「紅店」順豐或郵局,「和你送」就會以「步兵」、貨Van等形式親自送貨到目的地。

據「勞工組」引述苦主「手足」表示,早鬗策~1月初,由於「手足」傻更更地抱住個信字,騿u黃色」招聘平台搵到「和你送」並入職,原本滿心歡喜以為搵到工,點知「我本將心向明月,奈何明月照溝渠」,原來一切都係伏。

話有客服但長期已讀不回

一開始「和你送」聲稱14天就會出一次糧,但14天之後又話要等多幾日,不斷無限拖,每次都有唔同藉口,「試過話票未收齊、轉數快壞左(驉^、轉數快限額爆左(驉^冇得轉,要第二日、又話未計完數、又話老闆鬘~國等等。」最後就咁拖鰹t不多3個月,而成間公司唯一一個可以搵到老闆真身麉服亦長期已讀不回,甚至不讀不回,回鼢N係上面堆「理由」,苦主「手足」稱:「完全收唔到錢!就算同客服講要找卡數、交租都冇理過。」

「勞工組」就話,呢間「和你送」係用「件計」鴾閬○y成假自僱關係,逃避僱主責任,可以稱得上係一個零成本儮B作模式,全部風險都轉嫁畀員工。同時,「手足」唯一會接觸到就係公司客服派單鴾H,只有佢先聯絡到老闆,加上佢]平時一直只用通訊軟件溝通同埋發布工作,隔絕鬙籉韟P事與老闆麊蔣絞腔瓷C

一切都顯得非常怪異,而更加詭異麉Y間「和你送」已經刪除鬫h個社交平台賬號,死無對證,真係得個冤字。

「勞工組」就懷疑個客服就係走數鵀捘鞳A仲話如果唔係,就希望佢上水,一齊追數。佢]呼籲「手足」睇路,叫大家杯葛「和你送」,鬧佢]「以黃『手足』名義搵生意,假自僱,玩拖糧,老闆失蹤」,呼籲知情者、受害人提供各種方法搵到個老闆真身。

圍內抽完水 繼續滾塘魚

唔少網民都質疑究竟香港人幾時先會醒。「Benny To」問:「究竟香港人幾時先肯面對現實,就係『黃圈』入面一樣有搵人笨、剝削人既(鵅^×街老闆。講真話又鬧人分化,咁繼續開心咁做豬啦!反正咁多人俾佢搵笨,個老闆開心賺到笑啦!」「肖建邦」表示:「事實上有好多所謂黃店係搵笨×。」「David Ng」認為:「努力工作,為了生活,公司唔肯出糧,耍太極,無資格做黃店,公司必須要回水,盡企業責任。」「梁梓圓」指:「什麼理念都好,於香港最終都會變成短炒項目;而且食相很難看。」

成日標榜所謂「齊上齊落」龠幫憿A實質上更識得乜叫「齊齊抽水」。

同為「和你」系列鵅u和你車」見到「和你送」瀨炴N立馬鐪acebook發帖話:「拿(臐^,我地(])速遞係叫和你派唔係和你送,咪搞錯呀。BTW,血汗錢都呃真係不得好死嫁(謘^。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻