logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

「人血張」「10萬P」未夠 黃色水魚密密有

2021-03-26

「手足」入得黃店做擺明係buy個「理念」乖乖]當水魚,唔少黃店當然就有恃無恐,呃得就呃。刻薄「手足」,肥上瘦下更係常態,好多案例仲轟動一時。

早前自稱為「良心」網購平台鵅u光時」,被踢爆有主管肥上瘦下。當時,有一位名為P鼣〞虪D管由義工變為受薪員工,當場開價月薪十萬蚊,真係和味過「和味龍」,「恨死」班無工開鵅u手足」。咁其實P佢肥自己都算啦,仲要刻薄「手足」,為鷜L數靚就成日迫做貨倉鶦Z兼職「手足」提早打卡,再慢慢cut更cut到齱u手足」捱唔住劘碎咁多鴾H工而走晒。可謂主管月月袋十萬,「手足」日日聽乞食,所以當經過多宗「關公災難」後,「光時」收檔,翻身無望。

早前以「香港人鵀B室資源分享中心」自居鵅u黃店」龍門冰室,更屢次被揭發食「人血饅頭」,但仍有人「針唔拮到肉唔知道痛」,硬要幫「人血龍門」打工,結果俾人當義工用完唔出糧,雙方最後為髐@千幾百蚊鬧到反面。

暴徒投靠龍門冇糧出仲被追數

話說有「手足」因為參與暴動而失業,走投無路下搵「人血龍門」張俊傑幫手。張見「手足」原本係一位咖啡師,就貪方便叫佢薯菑v新開奰廳幫手,又畀驉u手足」$15,000現金同$5,000超市禮券,叫佢返少份工,留灡伅﹞W咖啡知識深造班增值斔{。

點知當「手足」讀完個課程,張俊傑間新餐廳就冇晒下文。後來「人血龍門」話要請司機送貨,呢位「手足」見完鬼都唔怕黑,竟然自告奮勇應徵,張鵅u二奶」Kenix Ho見「手足」本身有車,於是就「食得唔好憛v請鼳。

「手足」其後向Kenix Ho追返份糧同墊支龠O用,結果被一口拒絕,仲要「手足」寫借據還返之前15,000蚊,而且今次唔會出糧,叫「手足」倒貼埋油費同隧道費。

對於呢曮控,張俊傑當然否認啦,仲控告傳播呢灠T息鵅u手足」誹謗w,當然引起黃圈一輪風暴,搞到滿地花生啦。最後,呢單炡ㄕ乎不了了之。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻