logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

黃店頻頻壓榨勞工極黑心

2021-03-26

黃店用開「手足」時就頻繁因「糧支」爭議而被鬧冇良知,炒「手足」陣時就更加不擇手段。之前就有黃店被爆炒人唔畀代通知金,又或「手足」離職時被扣人工。呢礸L所不在鴽c「手足」手段,真係睇到眼都花埋。

要講顛倒黑白,陰招用盡齔L良公司,就不得不提黃店「膳心小館」(「膳心」)。攬炒派勞工團體「勞工組」之前鐪acebook發帖,踢爆「膳心」唔畀代通知金就炒人,仲要扣人工同拖糧。

「膳心」扣糧亂炒人扮純良

「勞工組」當時細數「膳心」3宗罪,第一宗罪係「膳心」明明主動炒人,但又扮事主自己辭職,借此拒畀7天代通知金。「膳心」一度堅持個「手足」係自己走人,「勞工組」放出炒人錄音,即總店經理突然告知「手足」上頭下令要「手足」即日離職。「膳心」最後只能認衰道歉,話「很不幸,經理確認有此對話」,並向被炒「手足」道歉。

第二宗罪係薪金組成黑箱作業,離職時被追扣上個月工資,即出7月糧時冇啦啦扣返6月鴾H工,極不合理。最後一宗罪係拖糧,即「手足」7月尾離職,但到8月中仲未收到店方工資。雖然最後件事經過一番波折都算解決驉A「膳心」當時話會「引咎」結業,但事實佢]就繼續做生意,繼續不斷咁食人血饅頭。

有「手足」之前騿u豚道樂」返魖滮擗u後轉工,事後想搵朋友幫手囿藆鷘部A「得到回應係做得兩日唔做所以唔會有人工」,個「手足」一度放棄追討,後來因為實在有經濟困難,先搵「勞工組」幫手追人工。雖然經過「勞工組」一番直播踩上門代追薪事件後,「豚道樂」終於肯交返份糧出薄A但之後亦發千字文批評明明係個「手足」工作態度有問題之類,佢]都好慘。

開髐u就要出糧係常識,可能黃店就係專呃呢灟飽u理念」唔食糧鵅u手足」呢?

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻