logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】「連登仔」寸遊行無用 質疑推參與者「送頭」

2021-05-17
●有「連登仔」質疑參與「支聯會」遊行是「送頭」行為。 「連登」截圖●有「連登仔」質疑參與「支聯會」遊行是「送頭」行為。 「連登」截圖

「支聯會」日前提出今個月30日鷅園舉行所謂遊行,據悉警方將分開兩次與「支聯會」進行會議,即20日先商討有關「5.30」遊行的安排,另於25日商討相關晚會安排,即目前未知警方會唔會批准「支聯會」舉行遊行和集會。不過,近日已經有「連登仔」鶶s登討論區發文公開表明反對「5.30」遊行,認為係一場送頭活動,並逐一反駁鼓吹其他人出褸C行鼤z由,例如係表態式炴N無謂做喇。

一位名叫「耆縫敵首」鼣s登仔以「搵到隻放負五毛狗詆譭530儮C行」為題發文,指佢自己就係鶩茪牊儮C行鴾H,因為佢覺得「表態表鰹t唔多兩年,冇突破儭雈峖P樣方式表落去有咩意義?」

批表態式行動心態有問題

佢並逐一反駁鼓吹其他人出褸C行鼤z由。對於有人稱:「咁唔通咩都唔做?」佢質疑:「冇浀n做就要用一路以螺冇用鴾隤k做住先薯w慰自己『盡做啦』?」佢又斥黃絲「要有行動先等於唔靜,要有人表態先覺得有人做緊洁v鴾葴A有問題:「斷估『12港人』走佬鶧}又唔會鶶s登開post掛(N)?大家要求『手足』靜靜雞但就要『手足』做屭ㄠo光翵ぉ琚]畀)你]睇?原來做洏堛澈Y幫你]打氣?」真係講到黃絲面懵懵。

對於有人覺得有「手足」參加呢纗C行集會係「手足」麰茪H意願,「你咁樣即係唔尊重佢]」,帖主就反斥咁樣係「亂送頭」:「咁所以我問大家,到底呢個遊行除鱆簅A有咩用?而只係表態又改變到曮......差唔差在冒一個風險去表一個唔知改變到咩嚘A?」

鬘i行性方面,帖主指由上年5月開始已經無可能聚到人,稱:「咁到底齋行有咩用?」

黃絲和應斥政棍眾籌呃錢

總之呢位「連登仔」好反對黃絲參與遊行,同時亦有其他連登仔認同遊行冇用,叫人唔好去。「藍絲穭籅龤捔」話佢表弟坐完監出鶭悒]舖做緊打雜,但出名龠懇楓F棍未入監都已經開始眾籌,加上黃圈種種呃錢劣行:「香港人就係鍾意扮×晒野(洁^,坐12年監鶩茈穧傖N人記得佢叫咩名?唔好在(再)永續運動啦,咁多人坐監仲唔醒覺?覺得自己憑乜洏i以有得鬥?」

希望呢班所謂「手足」真係可以早日回頭是岸啦。●香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻