logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】「黃絲」力捧伏店 被柴台食完無下次

2021-05-17
●「猛烈南瓜在飯桌」宣傳「新記冰室」,隨即引來「手足」負評。 fb截圖●「猛烈南瓜在飯桌」宣傳「新記冰室」,隨即引來「手足」負評。 fb截圖

唔少「黃店」諗住「手足」錢易呃,覺得靠賣特色噱頭炴N可以掠返筆,往往都係宣傳做足,但質素欠奉,搞到班「手足」要做過水魚先識耍手擰頭。好似「黃絲」食評網誌「猛烈南瓜在飯桌」日前鐪acebook專頁介紹黃店「新記冰室」時,就隨即俾「手足」留言拆台,認為「冰室」名不副實,食過唔會再試。

「猛烈南瓜在飯桌」日前鐪b發帖話:「以前賣芝士撈麵打出個名堂,上年秋天結業的『新記芝士麵』,日前經過荃灣路德圍,同系的『新記冰室』,五一黃金周期間,隔離(籬)『真台客』爆晒棚,反觀這裡不用等位。」佢仲轉載埋詳細食評,明顯要同班「黃絲」大賣廣告。

質疑「冰室」稱號名不副實

不過,隨即就有中過伏鵅u手足」留言負評「新記」。「Alvis Lai」話:「食過『新記』旺角分店,老實講試一次就夠......」「Chikeung Chan」就認為「冰室」名不副實:「現在新開都年輕人!什(怎)會有古早味!現在冰室,茶記和集團出品無分別。多年都不會去。」「猛烈南瓜在飯桌」都承認真正鵀B室已經絕晒種:「如果係以前鵀B室,只賣簡單小吃飲杯奶茶,差唔多絕晒種了。」

「Ka Man Cheung」就鬧爆「真台客」:「『真台客』食過兩次真心不了,瓥央]洁^勉強只係暖鵅A礸瑽j到乾晒都照煮、照出比(畀)客,你炒檔忙都算,我去鴾U午茶時段都係咁,唉......」「猛烈南瓜在飯桌」就死撐:「聽你咁講,我就搵日得閒去。」「Ka Man Cheung」就回應佢:「希望你去時瓥央]洁^正常齱C」「Tk Chiu」都話:「元朗個間都愈做愈差。」

唉!有質素奰廳都唔會借黃搵食啦。●香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻