logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】拒掃「安心碼」開會 消防區長挨批

2021-05-27

特區政府為防疫推出唔少措施,但偏偏有齯H就漠視規矩,永遠都拖政府後腿。話說日前元朗區防火委員會進行新一屆委員會會議,一名代表消防處出席會議黻洈攭痤敢蓬y「安心出行」二維碼,仲稱:「我係唔會掃『安心出行』。」並要求拎表格做登記。不過,鷊|議室鴷蟀F處職員當時就話無登記表可以提供,最後雙方把登記一事不了了之,消防區長亦理所當然咁坐低開會。有團體昨日向保安局遞交請願信,所有公務員在抗疫期間都應當以身作則,帶頭抗疫。

特區政府早就3月1日規定,政府員工同市民鬘X入所有政府大樓或辦公大樓前都要用電話掃描「安心出行」二維碼,但點解呢名消防區長至今都唔配合,仲要唔登記就走入去開會呢?

「N.T. 監察聯盟」前晚鰝壎璆郊xfb發文表示,今次事件反映出政府相關部門同職員做事馬虎,漠視政府宣傳防疫政策外,仲罔顧其他人對防疫鴷I出,簡直係置他人生命健康於外,認為相關行為更加有可能涉嫌干犯公職人員行為失當。

民記投訴質疑違忠誠

民建聯立法會議員梁志祥、周浩鼎聯同元朗監察議會聯盟召集人李月民、發言人司徒駿軒噚日就為此向保安局遞信正式投訴,批評鶡鴟屭劓洈齱u咬住官糧反政府」,並質疑其行為拖政府後腿,「違反忠誠」,唔符合《公務員守則》的規定,政府必須正視。

網民支持依法追究

唔少網民都認為該名消防處代表鵀甈陞O人失望,並支持特區政府要依法追究。「Lau Li」批評:「消防區長和民政署職員都失職,政府必須嚴懲!」「Tang Kwong Kwong」則覺得:「一名政府人員唔肯執行政府政策,應該要解僱佢。」「趙將軍」建議:「要求政府及衛(嚏^生署徹查事件,不能姑息養奸,為非作歹,不知廉恥!」「Simon Tang」就話:「(佢)冇資格做公務員!尤其係紀律部門,丟盡消防員架。」 ●香港文匯報記者 倪思言

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻