logo 首頁 > 文匯報 > 教育 > 正文

騎呢遊學團:Surprising cameos: Brad Pitt as a jester 友情客串驚喜多 Brad Pitt搞笑現身

2016-09-28
■型男Brad Pitt(右二)在劇中以搞笑形象客串了一集。 資料圖片■型男Brad Pitt(右二)在劇中以搞笑形象客串了一集。 資料圖片

上集講到長青電視劇《Friends》(老友記),劇中會有唔少客串明星以大家都估唔到鴽庤H出現。

例如:Jennifer Aniston(千金小姐Rachel鴽篝t者)現實中麉e夫Brad Pitt曾經客串過一集,扮演以前Ross同Rachel鴾冗レP學,中學時期因為肥胖而俾Rachel欺負,所以極度痛恨Rachel,因此爆發髐@輪令人捧腹大笑嚚|戰。Brad Pitt呢個型男走搞笑路線,仲唔係大surprise嗎!

又例如Rachel在劇中是服裝品牌Ralph Lauren麰工,而現實世界中餭alph Lauren亦曾經在劇中出現過 。

《ER》演員「過檔」 Bruce Willis哭成淚人

有時《Friends》又會與其他劇集的演員cross-over,同期有一個很受歡迎的劇集《ER》,當中的兩名靚仔大明星George Clooney和Noah Wyle都在劇中客串過,那集是講Rachael和Monica要講大話去媾兩名靚仔醫生。

最令人surprised鵅A應該就是硬漢Bruce Willis齔n場了。劇中佢飾演Rachel翵k朋友,平時在觀眾面前是個硬漢子的Willis,在那一集裡是一個表面硬朗、內裡柔情萬分翵k人,在Rachel面前不斷哭泣......呢個場面,應該是唯一一次。

吵架挖苦有得學

從《老友記》,我]可以學到好多native speaker鴾敼`用語,就等我同大家介紹下地道的吵架用術語啦!如果同人傾偈只是平鋪直敘,你唔悶人]都悶,當然是要挖苦下曭B友,搞下笑先好玩赯嚏C

譬如當你想問朋友佢個心裡面諗緊什麼,「What are you thinking?」呢齯p學雞用詞俾人笑都唔出奇。不妨試下講「What's in you head?」意思相近得薑S搞笑齱A亦可以講「What's on your mind?」

又例如當你想叫人「行開/走開」,除鷙縑uLeave me alone!」之外,亦可以講「Get lost!」或者「Get out of my way!」、「Stop screwing/ fooling/ messing around!」、 「Don't nag me」等等。 (二之二)

■岑皓軒 騎呢領隊

作者簡介:岑皓軒,畢業於英國Imperial College London,著有親子育兒書《辣媽潮爸哈哈B》及與馬漪楠合著暢銷書《Slang:屎爛英語1&2》等。

隔星期三見報

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片