logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

鮑姐拍劇連踩廿小時話習慣

2016-10-14
■鮑起靜、陳展鵬與姚芷羚合演新劇《同盟》。■鮑起靜、陳展鵬與姚芷羚合演新劇《同盟》。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)鮑起靜(鮑姐)、陳展鵬、姚芷羚、郭峰、陳山聰及湯洛雯等,昨日在將軍澳一間酒店內拍攝新劇《同盟》。首次為無貝蝻@的鮑姐,表示大家對她非常好,見到好多好朋友好親切。

鮑姐表示已開工拍了兩個星期,問到她可習慣?她笑說:「都好習慣,(每日拍十幾個鐘?)唔只十幾個鐘,明日(今日)開08至29,但都OK,好開心監製對我好好,我唔慣演鑨搊j勢翵丹漶A監製不斷鞭策我,以為自己變鬙t一個人,過足戲癮。」她又透露劇中展鵬飾演她的兒子,而她更一人分飾兩角。

展鵬以往在亞視曾跟鮑姐合作,如今再在無谷X作拍劇,他表示很有親切感也好期待。談到有傳他以續約換視帝,展鵬說:「如果係就好,現在投票好公開,好似港姐、港男,最緊要觀眾同公司都一致,成日都聽聞有呢禷УD,但冇發生鬺琩迨W,如果係公平公正下拎到獎會好開心,(以約換獎都制?)睇屪探X多年,都肯,(簽幾多年先肯?)起碼簽十年,做到我退休會制,但覺得公司唔會蚍ぃ琚A後生十年都OK。」問到鮑姐可睇好展鵬得視帝?她說:「《城寨英雄》展鵬做到咩成績,觀眾會睇到佢麊穛{,一早畀鱄茧曮疺。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻