logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

特寫【談家庭•駁謠言】長子入職非「安插」 小米面試「過五關」

2017-03-06
■林鄭月娥澄清,兒子林節思經過5次面試才得到小米公司職位。■林鄭月娥澄清,兒子林節思經過5次面試才得到小米公司職位。

越近投票日,各種謠言就越滿天飛。其中林鄭月娥先被傳丈夫林兆波有外遇,再有傳聞稱其長子林節思去年加入科技公司小米工作,是「中央官員安插」。她在訪問中澄清指,長子是自己落手落腳求職,更要經過5次面試才可加入小米;又大讚丈夫日前從容回應傳聞處理得好,比之前更加大方。

對於長子被傳靠「後台」加入小米,林鄭月娥大嘆「有無搞錯」,「份工係節思自己搵謘A鶧}佢鬗W海自己搵工,鷅穭W做5次interview(面試)先入到。佢搵到呢份工之後,仲好開心話畀我聽,因為佢好嚮往呢黂ech company(科技公司),佢本身唔係一個好tech鴾H,而係文化人。」

她強調,中央及中聯辦官員根本不知道節思人在內地,「直到M家咪知囉。」

讚夫面對傳媒從容

一直與傳媒保持距離的林兆波,由在情人節翌日被追訪至大嘆「放過我啦」,到日前企定定從容回應婚外情傳聞,變化之大,作為妻子的林太看在眼裡:「佢handle(處理)得好好,更加大方。」

她更指,丈夫當日與她午膳後,遇到在餐廳門外守候的記者,「個記者同佢講『林生你唔好講住,我有個同事趕緊薄A你可唔可以等埋佢先』,佢又真係企鰜袢央A等到佢]擺晒機先做訪問......佢之後話將心比己,人]都係想做條新聞隉A咪幫人做條新聞等佢交差囉。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻