logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】《熱時》女廁拍片 引發內訌掀罵戰

2017-08-14
■事件主角在fb公開道歉。 fb截圖■事件主角在fb公開道歉。 fb截圖

《熱血時報》兩名男主持人闖女廁拍片,雖然兩人在fb道歉,但其支持者就撐「你]冇做錯」,不但繼續俾「本土青政狗」圍攻,更引發「熱城」內訌:有部分「熱城」的「三國人物」批評入女廁的兩名男節目主持人,結果被另一《熱時》主持「英軍」反嗆「你]識條×咩」,結果引來反擊,鬧佢四圍點火喎! ■香港文匯報記者 羅旦

《熱時》兩名節目男主持,包括李鶴年及孔文希闖入一間商場的女廁,話要「睇禲v同拍埋片,結果俾對家狂轟,有人仲報埋警。東窗事發後,李鶴年及孔文希,連同拍片的女主持「Joey Tse」一度當冇事,有人更撐「你]冇做錯到」,引發部分活躍的「熱城」支持者不滿。

「藍鳳凰」就發帖稱:「今次見到一個二個是非不分遄]響)度盲撐話冇問題,呢囓係大問題,對火燒後欄翵a難視而不見,唔死就奇!呢礸握ㄘh息。否則同班益友教徒有乜分別?」

「劉禪」也稱:「每一次出現問題,都係因為『自己人』隱惡揚善、雙重標準,堡壘由內至外攻破,我之前所謂的教育,將會由呢部分作起點。」

不過,另一《熱時》節目主持「英軍」就留言反擊,話「你地(])有無諗過要處理關於法律既(鵅^問題?定係覺得同你地(])解釋來龍去脈處理你地(])網民感受重要d(齱^?......一定需要處理,但係你地(])識條×處理咩,幫幫手,刪post,等消息,唔好倒米,唔該。」

「大人物」反擊 支持者火滾

成班「熱城」支持者即時茪鶠C「藍鳳凰」即發帖反擊:「唔知呀大人物遄]響)任何人係(騿^未道歉之前,就衝出黎(薄^高高在上咁『你]』『我]』做乜呀,佢]主持出事仲以為自己高人一等,呢禶奶妙z智鴾衛鰣曭儕妒悸k。講白齱A不論識唔識處理,你]主持俾人告關我×事。不過『網民』係有言論自由,呀大人物咁唔順就死返去你自己個wall,周圍去睇人洃妨嵽|圍點火好玩呀?唔係應該好忙救火咩?」

他續批道:「呢條友(『英軍』)係出名賤視網民,佢囍^應多數離不開『你羉竷薯陸乘v響力咩,咁叻就令我遄]響)神七跌下黎(薄^睇下(鵅^』之類。成個台係網台,呢齯H就無理取鬧×走支持者。話唔關支持者事,但偏偏黃毓民同仇思達陳海琪之流攻擊個(鶠^時,呢齯H就失蹤,仲好意思高高在上?」

「劉禪」亦開火道:「好多人以為唔講件事就平息,戇××,唔講件事都係會俾對家辣著(荂^。呢個唔係我地(])鼣d任,而係後欄玩火果(鶠^班點著(荂^個火頭鼣d任。而(M)家燒著(荂^成條船,要救火果(鶠^個就走出黎(薄^×d(齱^乘客,大佬d(齱^乘客係無辜比(俾)你燒死架(謘^!」

「葉政淳」也發帖揶揄:「有人嫌你]多事,叫人戒睇三國人物,又有人嫌你] 多口倒米,咁我]係咪要好好反省一下,以後唔好枉作小人,安安份份(分分)合埋個口做返一個稱職的『觀眾』?總之人]自己有能力搞得掂啦,支持者就算係為公義而鬧,並唔包凡事老奉撲出來維護仲要被人嫌,人]係主持,你邊×個呀,你網民咋?你有無聽我節目?」

主持已認衰 信徒仍死撐

罵戰一發不可收拾。最後,繼負責拍片的女主持「Joey Tse」率先發帖道歉,李鶴年及孔文希其後亦發帖道歉。

李鶴年在「道歉聲明」中解釋是Joey Tse稱商場二樓女廁內有很多蟑螂,他便「自告奮勇,入女廁幫Joey清理蟑螂,除此外,並無不軌」,又聲言當日拍攝並非進行節目錄影,完全與《熱時》無關咁話。

孔文希亦稱,他「並無任何不軌企圖,而Joey事前亦已確認並無其他人士在內」等等。

不過,佢兩個鴾銕貜怑曮Y咁諗。「Chiu Bryant」不忿道:「依(M)家果(鶠^班××白痴無聊幼稚弱智既(鵅^膱友會大造(做)文章,佢地(])既(鵅^生命只係日以繼夜夜以繼日咁mon住你地(]),唔好俾果(鶠^個辱華十一蝦條哥(仇思達)同埋個民國老人渣(黃毓民)搵到位入你地(]),謹言慎行好重要。」「林森」更稱:「有咩錯。咪自我審查。香港人已大多數係白痴......咪比(俾)白痴影享(響)自己。」

「清算」搞到「清算」埋自己,真係愈來愈好玩。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻