logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

被「提水」勿「蹺腳」 網民揶揄:瀨炾

2017-08-15

好多網民質疑民主黨林子健大髀成排釘書釘係自導自演,佢巀狺耵L卓廷其實鰫O件事上都好重視公眾觀感謘C話說有細心嚘竷蟈N發現,林子健鬗W星期五開記招時,講到自己「受害」的情況,一時談笑風生蹺腳,林卓廷即刻用右手背偷偷地拍懮,細細聲提佢「擺低」(圖),不過前面一排咪收晒音,俾網民揶揄林子健「唔夠專業」、「要人提水」。

「叫佢醒曮}穿煲呀」

網民「Lau Grace」就話︰「仲嘻(嬉)皮笑臉,隔離鶩茈|眼佬(林卓廷),係咁用手頂佢,叫佢醒D(齱^咪穿煲呀,笑死真的冇命賠呀!」「Kenny Hui」亦形容︰「高佬:喂!留意你隻腳!」「Rick To」︰「真系(係)好好笑,撓(蹺)腳談笑風生,身體語言出賣鼳,奶(瀨)炾晡站憿C」

「YiuMing Li」就非常認可林卓廷之前曾經做過廉政公署儭g驗話︰「老廉訓練出來都有兩下子,非浪得虛名,睇鴾漵蝛蝝ㄓ臙N知啦!」「Wai Leung」就揶揄︰「呢隻狗好聽主人話,主人郁下隻手就識得放低隻狗腳。」

民建聯立法會議員陳絔g和民建聯東區支部的facebook專頁都有轉載有關片段,同樣有唔少網民對此嘖嘖稱奇。 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻