logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【求證求真】財到「泛民」手 「獨派」做老襯

2017-08-23
■竟然籌到二百幾萬,梗係唔分畀人啦! fb截圖■竟然籌到二百幾萬,梗係唔分畀人啦! fb截圖

反對派組織日前為聲援「雙學三丑」被判監而發起遊行,為催谷更多人參加同科水,結果大會將所有因為暴力示威而被判囚者,和「三丑」等百幾人都統稱為「政治犯」,搞「大團結」。結果,「本土民主前線」及各大學的「獨莊」當日都有現身,成個活動仲籌到二百五十幾萬元。不過,所謂「財到光棍手」,遊行時話有百幾個「政治犯」,完事後突然又得返16個,所有籌返蠵都會用薑銧帘O16個人,結果引起當日遊行者不滿,狠批「泛民」搞遊行時就話「不分黨派」,籌到錢時就「分黨分派」,係當「獨派」係用完即棄嬼蚰幼M喎!

吹雞支援百幾人 收水即反面

日前儮C行本來就係聲援「雙學三丑」、「東北案13人」,「東北支援組」、社民連、「香港眾志」、「大專政關」為鷛d呢次活動鼤梒插A都叫做「十六在囚抗爭者支援小組」。不過,可能此前相關活動鴾狨陶ㄚY麻麻],為鰶囧旭捋P人數,佢]在宣傳時猛話反對派,包括「獨派」都要「大團結」,仲不斷宣傳包括在旺角暴亂期間掟磚、縱火、襲警鴾H都係「政治犯」,整鰼i百幾人鵀W單出來,由於「獨派」支持者買少見少,難得「泛民」幫佢]搭個大舞台,當然落疊參與。

不過,遊行結束,錢都籌埋,「獨派」就冇晒利用價值。社民連近日代大會公佈在是次遊行籌得鼢痗筑伝N話:「感謝大家參與昨天(大前日)遊行,以及感謝大家捐款支援16人,包括東北13人及雙學三子公廣案。我]昨日(大前日)籌得港幣2,515,690(元),並將用於支援囚友、其親友及案件上訴費用。」

講錢失感情 反對派互插

反對派當所有參加者都係支援「16人」都係小事,最大件事係籌成200萬元,結果佢]遊行期間頂鶺Y頂鶠u百人名單」就突然唔見驉A剩返16個人。此舉當然引起反對派內不同派系支持者鴾ㄩ﹛A仲引發罵戰互插(見表)。

所謂講錢就失感情。係鵅A口號係廉價鵅A講幾句話「獨派」暴力示威者係「政治犯」有咩成本隉A但現兜兜二百幾個(萬)喎,唔通真係同你分身家呀! ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻