logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民互插節錄

2017-08-23

Hoi Ching Yan:下(鵅^,你地(])淨係幫十六個架(謘^咋?

Chor Shing Wong:今時今日兩球半(250萬元),幫一個打官(司)都有問題。

Hoi Ching Yan:咁就代表可以厚此薄彼?吹雞叫人去遊行又話「不分黨派」鵅H

Chorchun Lau:其實佢個箱寫明同埋佢]不斷廣播都講得好清楚,如果其他人真係需要幫忙可以尋求有關組織協助。

Hoi Ching Yan:咁就唔好講到呢個遊行係為所有政治犯啦,你主辦單位都淨係幫十六個人籌旗咋嘛......吹雞就叫本土派不分黨派來,幫就淨係幫自己人!

Hiuyee Lau:咁你又可唔可以計下(鵅^籌到既(鵅^款可以幫到幾多個呢?十六個都幫唔得哂(晒),你又覺得幫邊個先叫公平呢?遊行講到明係幫邊個,你唔話叫加油個(鶠^陣做咩唔叫埋其他政治素人?

Mario Lee:幫唔哂(晒)就唔X幫呀?咁就唔好叫人放低私怨黎(薄^啦,吹完人雞黎(薄^話剩幫自己友!

Connie Tse:吹雞就話聲援政治犯,遊(行)後,咻矰H地(])個光環幫自己友籌款,係(騿^捐款箱貼個label話支持16個,呃X人去,同理,咁唔該東北班村民唔好再話發展商呃X佢地(])賣地啦,人土(])都係白紙黑字寫明,你自願賣架(謘^。

Hoi Ching Yan:要人鶧}就(不)分黨分派,要錢鶧}就益自己人,唔使解釋咁多鵅A脆脆地認鬫菑v就係厚此薄彼咪算囉。

Connie Tse:籌款前:聲援政治犯遊行;籌款後:支援16位在囚朋友。好magic。

Fedora Ho:捐款箱印上不同團體,唔係各有各籌。

Ruby Chiu:其實把部分捐款給已經入獄的家人做生活費比較公道,你們列出政治犯名單成百個,要統一戰線就要公道d(齱^,如果再這樣講一套做一套,會失去公信力。

資料來源:社民連fb留言

整理:香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻