logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

葡萄「雙陳」視察 乳鴿理虧被秒殺

2017-08-23
■兩隻乳鴿發酸文說民記被「關照」,似乎唔記得鬫捔F黃碧雲單狣o。 fb截圖■兩隻乳鴿發酸文說民記被「關照」,似乎唔記得鬫捔F黃碧雲單狣o。 fb截圖

有欓F界中人,一搶唔到鏡頭就葡萄。話說青嶼幹線前日大塞車,身為「受害人」鴷虧媮p新界西立法會議員陳絔g,同運輸及房屋局局長陳帆到現場視察,民主黨副主席羅健熙就「睇唔過眼」,話陳帆局長對民建聯「情有獨鍾」喎!有網民即時秒殺,話陳局長都曾經陪過佢同黨「一蓿部v(黃碧雲)見過記者喎,睇螺ㄚY俾葡萄遮住鷞鼤插C

懶理陳帆曾與「一蓿部v見記者

真心為市民服務,點會計較有冇鏡頭?但好多反對派中人就「沒有鏡頭,哪有蒲頭」。在青嶼幹線塞車時,反對派都係做「鍵盤戰士」,又話關心又話盛,但陳絔g自己當時就塞魒挫s度,其後親身落去睇,仲請埋陳帆局長跟進情況。民主黨中人自己冇做,就鐪b發帖葡萄人]。

羅健熙在fb帖文中稱,「陳帆局長對民建聯真係情有獨鍾,有咩炡ㄡ臚@時間搵埋佢地(])相伴,上任短短個零月,已最少有三四次類似的incidents(意外)。但叫佢同立法會議員一齊睇高鐵總站,又唔見佢去......」

可能覺得俾陳局長「睇小」,於是佢乘機想嚇對方,意思大概係你唔畀面我你就因住:「今(前)朝單洇A肯道歉未?黐住民建聯就唔駛(使)道歉呀?佢包庇你唔代表市民放過你喎。仲有一地兩檢福田站個預留地方去鷖銦H」

相信係鴿黨議員助理鵅uQuentin Cheng」就更私怨上頭,留言道:「所以追殺運房局,完全唔會留手!」

民主黨南區區議會柴文瀚也轉發了羅的帖子,葡萄道:「新政府未夠60日,不如都做過(個)小回顧,睇睇陳帆對民建聯『關照』:8月4日--路過見到19座新小巴坐一陣--劉國勳;8月14日--參觀香港首輛低地台小巴--劉國勳、陳恆(琚^鑌;8月21日--視察青嶼幹線雙向收費問題--陳恆(琚^鑌、鄭泳舜。」

網民:絔g係交通事務委主席

不過,網民就唔係咁睇。「Yuuji Izumo」指出:「人地(])(陳絔g)係(立法會)交通事務委員會主席,形式上無得唔叫佢地(])到。」

「雷子健」更秒殺道:「陳帆做機電署長時,即係幾個月前的朗豪坊電梯事故,同黃碧雲一齊鬘薔D黨立法會office見記者鍐{!」■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻