logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

借屋苑矛盾鬥搶功 反對派互咬爭「垮m」

2017-11-17
■公民黨搞的廣明苑屋苑管理諮詢會。■公民黨搞的廣明苑屋苑管理諮詢會。

香港文匯報訊(記者 羅旦)有選舉就會有政黨爭風呷醋,邊個仲記得幫街坊做洁H將軍澳廣明苑一批業主不滿業主立案法團撤換管理公司,仲搵驉u將軍澳民生關注組」召集人陳展浚,同「關注組」社區發展主任葉嘉榮幫手。事件搞到鬧哄哄,公民黨立法會議員楊岳橋將軍澳地區主任雷啟榮就疑似想爭埋一份,被指派人私下收集廣明居民電話。陳展浚就不點名批評對方「我搭好個台,你上薊簅t垮m」喎。不過,有疑為雷打手者,就批評陳展浚等誤導居民,「恨選票恨到無所不用其極」,當居民係棋子喎,睇薑j把花生食。

將軍澳廣明苑有逾4,200住戶。屋苑業主立案法團舉行特別業主大會,以57%票數通過撤換管理公司。有部分業主指當日只有70多戶出席,並擔心屋苑樓齡近20年,未來需做樓宇維修時會出現天價維修工程喎。除了陳展浚同葉嘉榮外,關注組主席柯耀林更號召業主出席昨晚舉行的所謂「特別業主大會」。

「關注組」先動 公民黨介入

所謂「瘦田冇人耕,耕開有人爭」,一直唔多關心呢件事儮p啟榮早兩日就落鬙h搞「屋苑管理諮詢會」,又請埋楊岳橋同「火炭穗禾苑業主立案法團委員」等分享。佢一落去,是非就苤C

諮詢會講者之一、自稱火炭穗禾苑業主立案法團委員「Pauline Leung」,鷏食驕afb質疑「關注組」搞所謂「特別業主大會」並無法律效力,可能誤導業主,結果被刪留言兼被block。

「Pauline Leung」大吐苦水道:「有一班人好怕我,將我的留言刪除,更甚者封鎖我進入關注組。......他們自覺個地盤係佢地(])搵番鵅A其他人想幫忙係別有用心,他們才是真小人,希望廣明苑的街坊小心行事,務必跟著(荂^建築物管理條例344處理屋苑一切事務。」

另一疑似知情者「Kok Man Chang」也發帖道:「各位廣明苑業主,千萬唔好上當,呢封(柯耀林發出的)業主大會通知係非法文件,你地(])要小心。按344建築物管理條例附表三第3段,法團會議只可以由法團主席召開及主持,業主並冇資格處理法團會務。提醒各位,小心個人資料被盜取,可到當區民政署和警署諮詢一下,今次係我參與反圍標反貪腐運動以來首見。」

被指私下收集廣明居民電話

陳展浚就懷疑係雷啟榮搵人「搞」佢]。他在fb發帖稱:「我好想講:你口中呢十日發生好多事,呢十四日無一件事你有份參與過,係我]班兄弟姊妹一手一腳做,我]唔埻灟飽A去努力做,係有血有汗。......合作無問題,我從來都好樂意,正如千人居民大會我請你去台一樣。但你不但不領情,仲要係(騿^居民會場邊收街坊電話,而(M)家仲要飛起我開個居民會教人點組隊選法團,想打劫我]鵀赤G。即係我搭好個台,你上薊簅t垮m,你都得嫁(謘^啦。」

葉嘉榮就鐪b話,有人「借大佬把口講成立『柯(耀林)雷(啟榮)聯盟』並組織新的關注組去跟進事件;......最後更直接收集廣明居民電話,喂你儺Y講柯雷,又話今晚係合辦,依(M)頭鰬_生唔知黿〞p私下收集電話。擺哂(晒)兩位大佬上^喎。你全程拎住曮},唔比(畀)我]講洁A反圍標大聯盟的趙恩來仲在場竟然不獲發言乾企兩小時」等等。

雖然兩人冇開名,但講到「合作無問題」、「合辦」、「飛起我開個居民會」,點講都無理由話緊建制派N?有疑為「雷派」中人就反擊陳葉。

「Tina Wong」直言:「D(齱^居民比(畀)佢搞死,到頭來,兜一大個圈,可能更糟糕。」

疑雷打手反指「恨選票」

「Liang Liang Chen」批評道:「恨選票恨到無所不用其極。」 「Tina Wong」回應說:「恨選票唔緊要,但唔好當居民棋子!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻