logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】鄺神鬼祟致歉 網民唔收貨促辭職

2017-11-17

有時做錯洁A要道個歉真係好難咩?民主黨立法會議員鄺俊宇(鄺神),早前鐪b做鷟E進「動保」分子何來鵅u幫兇」,屈元朗一間小食店賣狗肉,害到人雞毛鴨血,到真相大白佢就探對方又搭人膊頭影相放上網,非但死口唔道歉,仲話對方感謝佢幫手「協助查證(流言)真偽」喎,激到廣大網民話「有一種無恥叫鄺俊宇」。前日,佢終於鬼鬼祟祟鐪b發帖致歉,有網民就話佢唔鬧唔道歉,認為佢應該引咎辭職咁話。

以為無事 點知更多人鬧

話說10月底事發後,鄺俊宇一直都唔肯道歉,扮冇事繼續寫矯情文,以為網上浀n快就會消失,點知越來越多人鬧。搞鬙b個月,鄺俊宇終於都鐪b發文道歉,話自己這次「確實處理得不理想」,而「為表歉意」,他於上周特意再探望該食店的老闆「幹哥」,親自向對方誠意致歉喎,並汲取教訓,冇再post相。

佢繼續話,當自己向對方賠不是時,對方反而安慰他,「恰巧當時客人比較多,於是幹哥『罰』我當了一陣子店員,替客人包裝外賣,忙完一輪,幹哥笑(道):『臐A罰鬻A喇!』」然後就反省話身為立法會議員,「在收到求助後要積極跟進,但也應該小心謹慎......汲取了教訓,希望下次在跟進一些動物涉嫌被虐個案時,能加倍謹慎」云云。

食店:下次處理事情小心

該食店就截虀K俊宇fb帖文,話:「鄺俊宇先生,下次處理事情小心D(齱^喔!歡迎多多光顧。」

鄺俊宇鴾銕貜怴A當然紛紛話自己「偶像」知錯能改呀、好有承擔呀咁,但其他村民就唔係咁諗。

「Mario Lee」道:「比(俾)人洗板××到祖先都要山墳爬出黎(薄^先肯道歉,真心定為勢所逼(迫)唔洗(使)人講啦!」「Baba Li」更狠批道:「查都未查就講到真鴾@樣,害×到人]雞毛鴨血,比(俾)人×到反艇先出謗鞢]搭)人膊頭扮friend番(返),講聲唔好意思就×就,你份人真係冇×得頂啦!」

「Odelia Tam」就直言:「如果有官員攪(搞)錯左(驉^一件事,之後同你一樣,私下道歉再po fb寫同一樣文字,鄺議員收貨嗎?」

「Nat Nat」揶揄道:「會要佢辭職道歉囉,但不嬲泛民就係龍門任佢擺。」「Kim Ho」就直截了當:「有無考慮向公眾負責,引咎辭職?」

反對派最鍾意郁矕N叫人辭職,現在俾人還施彼身,真係老尷。鄺粉當然幫口啦。

「Carmen Leung」聲言:「高官衰左(驉^未駛(使)辭職啦!」

「Silver Lee」更道:「辭職等於逃避, 我希望見到肯改進既(鵅^人,唔係有事就推卸責任再逃避。」

「Nesta Maximilian Lai」即揶揄道:「你既(鵅^講法,姐(即)係佢同高官一樣啦,仲講乜...又一個企係(騿^道德高地就贏晒?!」

「Kim Ho」也道:「不如叫鄺神以身作則,為誣衊小市民而引咎辭職先,之後咪可以向高官施壓囉。」咁鄺粉又有咩高汁回應?

「Hysan Ng」就「示範」道:「D(齱^五毛點講都好,我永遠支持鄺俊宇。」 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻