logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

校友學生鬧爆「關注組」

2017-12-10

Lee Ching Chi:作為一個聖母書院嚝ル矷A我並冇見到老師打壓相關學生,而處憿]罰)佢鵅]])係因為冇經老師同意而進入其他同學黚Z房!學校並唔係因為學生支持「港獨」而處憿]罰)學生!唔好再散播歪理啦唔該!

Athena Lee:你淨係識得話學校打壓你地(]),有冇反省過自己做曮均H五點快半了,你們根本沒想過要離開讓學生回家,甚至為鷚”洧消處罰的己欲(慾)甚至要其他同學陪你地(])過夜......處罰是不可免的,起碼是任意進出別人班房的這一項。

Fuk Fook:校園係讀書地方,不要將政治帶入一處安寧的校園內!你們的關注煩請在校園範圍外宣洩你的自由!

Clare Wong:明知你地(])係攪(搞)事都比(畀)你地(])黎(薄^?學校既(鵅^責任係保護學生,見到你地(])班人仲放你入黎(薄^?

Mandy Lau:對我們在你用「大聲公」說話時的反對意見絕口不提,隻字之間隱藏著(荂^說同學不支持你們就是成為學校的傀儡,真心希望你們不要再這樣扭曲事實。

資料來源:「聖母本土關注組」留言

整理:香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻