logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】懶理「Plan B」施壓力 慢必逼老馮贏完再辭

2018-01-18

反對派鴭瓵蛂u初選」,鬗E龍西明明已經由蟲炎(姚松炎)大熱勝出,民協老馮(馮檢基)已經輸到政治生涯半隻腳叉髐J棺材,但班反對派都仲想幫佢打多口棺材釘,連「Plan B」都唔畀佢做。「人民力量」慢必(陳志全)噚日就諗鰼囓O人歎為觀止嚝禲A話如果蟲炎被DQ,老馮就「Plan B」出選,贏鬫A辭職,去啟動另一次補選,其實即係「個位選完都唔會係你謘v。咁你都諗得出,唔少激進派都同情老馮,鬧爆慢必戇居,連「熱狗(熱血公民)」前頭目狗達(黃洋達)都問︰「呢D(齱^係乜×野(洁^plan?每個月補選一次好唔好?」

慢必噚日鐪acebook自己同快必(譚得志)諗鱄荂uPlan B+」,話既可以畀老馮參選,亦都唔影響「民主派」團結喎,就係如果最後真係需要老馮「Plan B」出選,只要老馮願意,再次啟動另一次補選,等選民可以再揀過,就證明佢唔係「戀棧權位」,是「大局為重」,咁大家又會願意「含住先」去投票啦。

咁驚為天人檭靰k都夠膽寫出謊~大家,唔少網民都留言踩到盡。「Fai Hung Cheng」直接話佢︰「你真係,too simple, always naive(naive)。(太膚淺幼稚)」「Jackal Hui」︰「你都幾好笑,不斷辭職!你都辭啦不如,果然同快必係同一個組合,on on(戇戇)××住埋一台。」

狗達:不如每個月補選?

狗達都忍唔住cap圖出文話慢必︰「呢D(齱^係乜×野(洁^plan?每個月補選一次好唔好?」班「熱狗」隨即跟住寸爆慢必。「Ray Wong」就話︰「推動政治界就業發展。」「Tommy Poon」揶揄︰「每人做幾個月,咪唔先(使)爭來爭去囉!團結!」「Kelvin Lau」亦恥笑道︰「不如輪3班制丫(魽^笨!」

由中大講師劉正管理髽acebook專頁「無神論者的巴別塔」亦出文笑班反對派鵅uGoodest logic(恐怖邏輯)」。佢質疑,既然覺得「初選」遞補機制咁有問題,「點解果(鶠^陣唔力排眾議提出反對?......要搞到初選選完先輸打贏要?」

連日俾人踩到入棺材鵀捅導N鬖菑vfb度出文回應,但就接受傳媒訪問,重申「Plan B」機制早就列鶶ぃ捁,各政團都白紙黑字認同。

前戰友寸食言 「死鰴ㄜ曮諢v

「人力」前主席劉嘉鴻都「幫理不幫親」,出post話︰「如果連白紙黑字公開畫押麊勴嚝魖豲ㄔ景漹嶺芊A咁真係sorry,呢齱y民主派』真係死鰴ㄜ曮諢C」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻