logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

兩派網民鬼打鬼

2018-01-18

插反對派食言逼走老馮

謝家祥︰協調驉A唔鍾意又反口唔支持,咁以後重(仲)信協調定「我」話事?

Chun Chan︰「初選」係「泛民」搞, 制度又係「泛民」定,佢參加你地(])「初選」又係鬼,唔妥協直接選又係鬼,呢種民主,都幾好笑。

Jani Cheung︰「泛民」話係邊個鼢N邊個,其他替身一定要辭職,直至「泛民」指定(鵅^人當選。

符豆︰即係個「初選」結果唔係佢地(])預期咁,就要諗方法令到個結果同佢地(])預期一樣......

馬龍︰如果個正苦(政府)要DQ姚教授(蟲炎),到時又要基哥唔玩又再選過第二個上去,咁班「飯(泛)民」當基哥係乜,用完即棄安全套?

串老馮冇資格做「水泡」

Rick Tang︰馮檢基出去選輸得仲樣衰,講完。

William Ngan︰垃圾Plan B機制就是今次「泛民初選」的魔鬼細節。

Bee Cheung︰老馮真係同獻世派一樣係出來獻世既(鵅^。

Damon Wong

Chun-pong︰其實無人反對馮檢基個人,係反對基哥選立法會。

Apple Ng︰基哥,你都幾廿歲人,你不如做件轟烈欓J(鵅^事名留青事(史)啦。

洪健良︰唔好意思啵,我對你依(呢)種戀棧權位而且又唔做野(洁^既(鵅^老屎忽極度反感。

資料來源︰facebook留言

整理︰香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻