logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

司馬文入閘 網民笑輸硬

2018-01-26

香港文匯報訊(記者 鄭治祖)在報名時曾經戴頭盔,話自己唔會簽擁護基本法鵅u確認書」但在有需要時會「補簽」的立法會建測規劃界補選參選人司馬文,昨日在fb發帖,話佢已收到選舉主任的通知,確認其提名有效。他向傳媒稱,「確認書」並非「強制性」的,且與其他需要提交的文件重複,是「不必要的」,故自己並沒有簽署「確認書」。

司馬文有得入閘好似幾高興,但有唔少網民就贈慶。「Sam Cheung」就話:「都贏唔到,緊(梗)係俾你入閘。」「Kin Keung Cheuk」就笑道:「司馬文贏鬙再DQ,放心。」

疑為「眾志」周庭支持者的「Justin Wan」更遷怒於佢:「要謝主隆恩?成功通過政治篩選有咩咁開心?周庭點?」不過,「Vincent Li」就反駁:「當日(立法會選舉)如果唔係司馬文退選(港島區直選),羅冠聰早就瓜得。按照『政治倫理』,佢(羅冠聰)個位應該由司馬文頂上而唔係周庭。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻