logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】究竟有冇Plan D? 反對派未夾口形

2018-01-26

反對派為魕瓵蛂u初選」搞鰴鶪j龍鳳,點知個機制其實亂七八糟。本身係Plan B鴷薇韟捅鴃]馮檢基)宣佈退出唔玩之後,「自決派」朱凱Y就爆出,「民主派幾位代表」同姚松炎已經諗緊由邊個做Plan D,令各界譁然。民主動力嚜祚a賢昨日就試圖解畫,話咁多次會議入面無人探討過Plan D,咁即係朱凱Y講大話?他就即刻deadair,口窒窒咁話:「或者大家對字眼理解不同。」

趙家賢朱凱Y說法矛盾

趙家賢噚日分別上魖潃蚢q台節目,交代返「泛民初選」鬧劇的情況。佢話,由於姚松炎團隊對於「諒解備忘錄」的條文有不同意見,即係「可根據初選結果首兩名至三名參選人的支持度百分比排名的優先次序作為報名的 Plan B / Plan C」,所以就促成髐@次會議,矛頭直指姚松炎唔想跟機制喎。不過佢補充,會議後大家都共識跟返機制,由得票率最低的袁凱文做Plan C。

佢續指,會議入面有就不同的情況「沙盤推演」地探討,但就沒有討論Plan D的人選,甚至完全無提到 Plan B 及Plan C都唔玩之後的情況喎。鷃祚a賢反覆重申「真係無傾Plan D」鵀P時,睇返朱凱Y個聲明,他就提到:「民主派幾位代表和姚松炎開會討論,大家得到的結論就是:支持遞補機制,同時物色一包底人選(Plan D),若姚松炎被DQ,而馮袁均不出選,則由Plan D補上。」兩人嬼羲k好有出入喎,莫非有人講大話,想隱瞞一屭さ瞗H

主持人就醒水追問,朱凱Y明明話同時物色Plan D鍐{?佢首先回應:「佢點講法,我唔可以評論......」又話民主動力只可以執行機制,無能力搵Plan D。俾主持人問多兩問,佢就突然間deadair2秒,之後爆出一句「可能因為大家對討論時的字眼理解唔同」喎。有討論咪有討論囉,何必死撐想守護政治「倫理」隉C反正由老馮被威脅下退出開始,明眼人都睇到你]點「操縱選舉」啦。■香港文匯報記者 范童

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻