logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】毛姨抽DQ水 咬袋巾雪舊恨

2018-01-31

一次補選,反對派不同派系儱s仇舊恨不斷湧晒出蟆郊敦迭C公民黨主席梁家傑(袋巾),在周庭、姚松炎參選資格仍未確定之時,就發帖話姚松炎唔係梁頌恆、周庭唔係游蕙禎,結果被激進派話佢唔當梁游係人。梁家傑前黨友毛孟靜,就發帖話呢矕N係「一有事就劃清界線」鵀H根性。有毛婆支持者當然非常支持,話好彩佢離開髐膝謐牷F有人就回帶佢之前鰫瓵蛂u光復行動」都同暴力示威者劃清界線啦,「自己割就好地(])地(]),人]割就劣根性。」

毛婆鰫咫之磠曭儔O句話係梁家傑講鵅A話自己呢幾日先知「原來有人網上公然說:姚松炎不是梁頌恆,周庭不是游蕙禎」,又話呢句說話「跌穿我的理念底線,不能不批評」,帖中仲標註埋「一有事就劃清界線的劣根性」咁喎。

佢支持者「Joey in Hong Kong」附和:「選舉拉票就『本土』,DQ就『不是游梁』,輸打嬴(贏)要咩!」「Nathan Tam」亦話:「梁家傑這老屎忽,talk黎(薄^都晒氣!」「Kelvin Choi」就話:「所以毛姨離開公文袋(公民黨)是正確的。」

反對派被批私怨行先

不過,有人就留言幫梁家傑講洁C「Celia Au」就話:「咁姚教授同周庭又真騿]係)冇支持『港獨』喎,傑哥有錯咩?」

「Lawrence Lau」反擊話:「姚非梁,周非游,『飯(泛)民』講鼲搹h日子,係人都知,唔駛(使)梁家傑咁好心出聲提。兵臨城下,梁家傑仲顧住挑撥選民,唔係劣根性係咩?好難明咩?私怨少陣係咪會死呀而(??)家?」

「Connie Leung」就揶揄:「梁家傑真的不及站於高地的毛議員,應說姚松炎是梁頌恆,周庭便是游蕙禎,或今時今日高調再M梁游看看如何?」「Kong Chan」也道:「梁游唔係『泛民』wo(喎),傑哥支持佢地(])咪又係俾『講(港)獨』友罵抽水,兩面不討好呀。」

有唔少花生友亦都對毛婆咁講不以為然。「Castor Ho」揶揄:「黑吃黑開始了......佢自己同Gary(范國威)咪又係同反水貨割蓆(席)!」

「Leung Shun Hei」就話:「自己割就好地(])地(]),人地(])割就劣根性。」「Patrick Wong」就當正毛婆仍然身鬗膝謐牷A揶揄佢:「貴黨又諗住買3邊?」 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻